ّ

گیم پلی بازی CrossFire Classic

گیم پلی بازی CrossFire Classic

سال‌های زیادی است که بازی‌سازان ایرانی با مشکلات زیادی همچون عدم‌حمایت و ضعف زیرساخت‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند و همین باعث شده است که ایده‌ها یک‌به‌یک به سطح زباله ریخته شوند و مجالی برای پیشرفت نباشد. میل بازیکنان به شوترهای آنلاین و آتش رقابت بین دوستان را نمی‌توان با بشکه‌ای آب نیز سرد کرد و این عطش روزبه‌روز در حال بالا گرفتن است و حالا با ظهور ژانر بتل رویال شاهد بالا گرفتن آن هستیم. Crossfire Classic نیز از دل همین عطش زیاد بازیکنان ایرانی به شوترهای آنلاین سر درآورده است و می‌خواهد با نبردهای کلاسیک و بتل رویال خود به زبان فارسی، نیاز به بازی‌های خارجی و مشکلات پیرامون آن‌ها را برطرف کند و یک محیط خودمانی و ایرانی را ارائه دهد. Crossfire Classic یک شوتر تاکتیکی است که توسط Smilegate Entertainment توسعه‌یافته است و غول چینی Tencent نیز آن را روانه بازار کرده است و حالا تیمی ایرانی آن را برای کاربران ایرانی بهبود داده‌اند و ما را با یک بازی تمام‌عیار مواجه کرده‌اند.

همان‌طور که گفتیم بازی آن‌چنان‌که می‌نماید ایرانی نیست و تنها سرورهای ایرانی و زبان فارسی به آن اضافه‌شده است. بازی شباهت‌های زیادی به Counter Strike دارد و با ورود به بازی همین حس و حال را درک خواهید کرد. Crossfire Classic کاملاً آنلاین است و شاهد المان‌های داستانی در این شوتر جذاب نیستیم و این تنها یک نبرد تا سر حد مرگ است. بازی به دو بخش بزرگ کلاسیک و بتل رویال تقسیم‌بندی شده است و در حالت کلاسیک آن چهار نوع نبرد انتظار شمارا می‌کشند. از مودهای بازی می‌توان به مبارزه تیمی اشاره کرد که یکی از محبوب‌ترین مودها در تمام بازی‌های آنلاین است و به‌صورت دو گروه به نبرد علیه یکدیگر خواهید پرداخت. حالت دیگر اما تخریب نام دارد و یک تیم باید بمب C4 خود را در مکان‌های مشخص‌شده بکارد و دیگری از آن جلوگیری و بمب را خنثی کند. مود آزاد برای همه نیز فعلاً شلوغ‌ترین بخش بازی است و هر که دستتان می‌رسد را باید خفت کنید و به درک واصل کنید.

کراس‌فایر کلاسیک یک بازی آنلاین اکشن اول شخص رایگان برای بازی است که در آن دو نیروی رقیب گلوبال ریسک و بلک لیست در برابر یکدیگر قرار می گیرند. شما می توانید یک مزدور را از یکی از چندین گروه عملیات ویژه از سراسر جهان انتخاب کنید و سلاح و تجهیزات خود را از میان کلکسیون بزرگی از سلاح‌های واقعی، مواد منفجره، سلاح‌های سرد که توسط نیروهای نظامی در سراسر جهان استفاده می شود انتخاب کنید.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.