ّ

دانلود ترینر بازی Max Payne 1

دانلود ترینر بازی Max Payne 1

شما می توانید با ترینر Max Payne 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Max Payne 1 همراه گیم کیو باشید.

اولین قسمت از سری بازی های Max Payne در سال 2001 در سبک تیراندازی سوم شخص توسط استودیوی Remedy Entertainment برای رایانه های شخصی منتشر شد. داستان بازی درباره ی یکی از پلیس های شهر نیویورک به نام مکس پین است که با تشکیل خانواده به زندگی سرد و خسته کننده ی خود پایان داده است. مکس بعد از پایان شیفت کاری یک روز خسته کننده، درست زمانی که فکر می کند در خانه همه چیز در بهترین حالت خود قرار دارد، با جنازه ی همسرش میشل و دخترش رز روبرو می شود. با پیگیری های مکس، او در میابد که تعدادی از معتادین تحت تاثیر ماده ای به نام والکیر که بین مصرف کنندگان با نام V معروف شده است.

خانواده ی وی را به قتل رسانده اند. در ادامه ی ماجرا مکس متوجه می شود که پروژه ی V یکی از پروژه ی های سری ارتش آمریکا برای افزایش پایداری نیرو های پیاده ی نظامی بوده که با شکست مواجه شده و اکنون گروهی به رهبری فردی به نام نیکل هورن آن را به طور مخفیانه و غیر قانونی ادامه می دهد. مکس برای گرفتن انتقام اعضای خانواده اش و همکارش به مبارزه با اعضای این گروه که یکی از مافیای های روسی هستند می پردازد. گیم پلی بازی با ویژگی های خاص خود انقلابی را در آن زمان ایجاد کرد. سیستم شیرجه ی آهسته یا همان بولِت تایم، نخستین بار توسط رمدی بعد از چندین سال توسعه و بررسی استفاده شده است. سیستم مبارزات بازی از تعداد زیادی اسلحه پشتیبانی می کند که باعث افزایش جذابیت بازی می شود. مراحل بازی بسیار متنوع بوده و در کنار روایت داستانی درگیر کننده، مخاطب را جذب خود میکند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ترینر را اجرا و سپس وارد بازی شوید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 28 اسفند 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.