ّ

دانلود ترینر بازی L.A. Noire

دانلود ترینر بازی L.A. Noire

شما می توانید با ترینر L.A. Noire از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی L.A. Noire همراه گیم کیو باشید.

سال 2003 استودیو Team Bondi ساخت اولین بازی خود را آغاز کرد. بازی ابتدا قرار بود برای Playstation 2 منتشر شود اما پس از ایجاد تغییراتی در توسعه بازی یک نسل بعد منتشر شد. ناشر بازی راک ستار که آن را با سری محبوبه GTA و Red Dead می‌شناسیم بود و نام بازی L.A Noir. داستان بازی در L.A که مخفف لس‌آنجلس هست در جریان است. شما در نقش کول فلپس کارآگاه سازمان L.A.P.D هستید که پس از جنگ به کشور برگشته تا دوباره در نقش یک پلیس به کشورش دوباره خدمت کند. واقعاً گیم پلی بازی فوق‌العاده است. شما در ابتدا زمانی که با یک صحنه جرم روبه‌رو می‌شوید باید در محیط به دنبال سرنخ‌های مختلف برای فهمیدن چگونه اتفاق افتادن قتل و پیدا کردن قاتل باشید.زمانی که چند مظنون پیدا می‌کنید به قسمت جذاب بازجویی افراد می‌رسید.

در این قسمت با توجه به حالات صورت افراد، صدای آن‌ها و شواهد موجود می‌توانید حرف شخص را باور کنید، به او شک کنید یا او را به دروغ‌گویی متهم کنید که تمام این گزینه‌ها برای انتخاب موجود است. طراحی هنری بازی و جو دهه ۴۰ آن بسیار سنگین و تاریک طراحی‌شده که کاملاً عالی است. در بخش تکنیکی راکستار از فناوری جدید موشن کپچری به نام موشن اسکن استفاده کرده که حالات صورت افراد در مواقع مختلف بسیار واقع‌گرایانه تغییر می‌کند و می‌توان احساسات را در صورت اشخاص مختلف دید که به بخش بازجویی نیز کمک شایانی کرده است. زمانی که بازی منتشر شد گرافیک بازی باورنکردنی بود، کیفیت تکسچر ها عالی و نورپردازی نیز هر چند مشکلات کوچکی داشت اما بسیار خوب طراحی‌شده بود. موسیقی‌های لایسنس شده دهه ۴۰ بسیاری در بازی وجود دارد که با جو بازی بسیار هماهنگ است، صداگذاری افراد نیز بسیار عالی کار شده و در بهترین حالت خود قرار دارند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 1 فروردین 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.