ّ

دانلود بازی Europa Universalis IV Origins برای کامپیوتر

دانلود بازی Europa Universalis IV Origins برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های جذاب و سرگرم‌کننده بازی‌های ویدیویی، سبکی به اسم Grand Strategic بوده که به‌نوعی تلفیقی از استراتژی‌های نوبتی و شبیه‌سازهای مدیریتی است. شما در این بازی‌ها باید رهبری یک ملیت را بر عهده گرفته و تمامی جوانب آن را مدیریت کنید. عمق بالای گیم پلی، وجود عناصر بسیار برای رسیدگی و مدیریت و همچنین سبک و سیاق تاریخی اکثر این بازی‌ها عامل اصلی جذابیت و محبوبیتشان است. با دانلود بازی Europa Universalis IV برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید

بازی Europa Universalis IV از استودیو Paradox Development عنوانی بزرگ و جذاب با همین سبک و سیاق بوده که روایات تاریخی زیادی را در دل خود جای داده است. به‌تازگی بسته الحاقی Origins نیز برای بازی منتشر شده و محتوایش را گسترش داده است.در بسته الحاقی Origins امپراتوری‌های آفریقا هدف اصلی سازندگان بوده و تجربیات جدید و جذابی در آن سرزمین انتظار شما را می‌کشد. علاوه بر مأموریت‌های جدید، روایات تاریخی جدید و مهیجی را در آفریقا تجربه خواهید کرد. یهودیان به عنوان یکی از فرقه‌های مذهبی جدید به بازی اضافه شده‌اند و مأموریت‌های جذابی را در سرزمین‌های Mali، Kongo، Songhai و… در انتظارتان است. علاوه بر این نیروهای نظامی جدید و موسیقی مناسب قاره آفریقا هم همراه بازی شده تا کامل‌ترین تجربه از این محتوای جدید را داشته باشید.

شما در این بازی باید رهبری و هدایت یک کشور را بر عهده بگیرید و بر جوانب اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آن مدیریت مناسبی داشته باشید. آزادی عمل شما در این کار بسیار بالا بوده و روش‌های مختلفی را می‌توانید برای گسترش امپراتوری خود انتخاب کنید. یا باید با روش‌های دیپلماتیک و صلح‌جویانه در کنار سایر کشورها پیشروی کنید و یا با تهاجم نظامی و تصرف سرزمین‌های جدید. عمق گیم پلی بازی نکته اصلی جذابیتش است. علاوه بر کشورگشایی، سیستم تجارت موجود در بازی بسیار گسترده و با جزییات طراحی شده است و به‌نوعی کنترل بازار با تمامی جزئیات در اختیار شما قرار می‌گیرد و باید ثروت را مرتب به خزانه خود انتقال دهید و به‌خوبی از آن استفاده کنید. چالش‌های بسیار جالبی در طول بازی روبه روی شما قرار خواهد گرفت و برای نمونه می‌توان به ایجاد گروه‌های شورشی داخل بازی و حتی ازدواج‌های سلطنتی اشاره کرد و به این شکل می‌توانید یک هم‌پیمان در جنگ و اقتصاد برای خودتان سرپا کنید.

Europa Universalis IV: Ultimate v1.35.0 + All DLC + Bonus OSTs [FitGirl]

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم

  • سیستم عامل : ویندوز 7 به بالا
  • پردازنده : Intel Pentium IV 2.4GHz یا AMD 3500
  • رم : 2 گیگابایت
  • گرافیک : Nvidia GeForce 8800 یا ATI Radeon X1900
  • دایرکت ایکس : نسخه 9
  • فضای مورد نیاز : 5 گیگابایت
اطلاعات فایل

کرک شده توسط RUNE


نسخه فشرده FitGirl


نسخه بازی : v1.35.0


حجم بازی: 2.9 گیگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 22 تیر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.