ّ

دانلود ترینر بازی Assassins Creed Rogue

دانلود ترینر بازی Assassins Creed Rogue

شما می توانید با ترینر بازی Assassins Creed Rogue از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Assassins Creed Rogue همراه گیم کیو باشید.

یوبی‌سافت با معرفی Assassins Creed Rogue یک ایده جاه‌طلبانه را عملی کرد، در این نسخه شما به عنوان یک تمپلار در مقابل اساسینز ها می‌ایستید. این بازی منحصراً برای افرادی ساخته شده است که به نسل هشتم کوچ نکرده‌اند و می‌خواهند یک Assassin’s Creed جدید دیگر را نیز در کنسول‌های نسل هفتمی‌شان تجربه کنند. اما آیا این بازی می‌تواند باری دیگر روزنه‌های امید را برای موفقیت دوباره این سری باز کند؟ آیا یوبی‌سافت از شکست‌های اخیرش درس درست گرفته است و جدا از یک اثر پول ساز به آن اهمیت داده است؟ در بررسی اجمالی این بازی در وب سایت پارسی گیم همراه باشید. داستان بازی روایت گر زندگی کاراکتری کاملاً جدید به نام Shay Patrick Cormac است، اما شما از همان ابتدای بازی توانایی کنترل Shay به عنوان یک تمپلار را نخواهید داشت بلکه پس از ورود به بازی او را به عنوان یک اساسین کنترل خواهید کرد.

Shay جوان که به اطاعت از دستورات مافوق خود برای انجام مأموریتی به پرتغال می‌رود، منجر به مرگ خیل عظیمی می‌شود. بنا بر این بلافاصله از فرقه اساسین ها جدا شده و برای مبارزه با این گروه به تمپلار ها می‌پیوندد. حال زندگی Shay رنگ و بویی تازه به خود گرفته است و ماجراجویی او برای قتل اساسین ها شروع می‌شود. داستان بازی همانند نسخه‌های پیشین با پیشرفت‌های بسیاری مواجه شده است، در این نسخه نیز شاهد به کار گیری المان‌های نسخه‌های قدیمی در داستان سرایی بازی بودیم که به خودی خود یک حس نوستالژیک را برای گیمر رقم می‌زدند. ملاقات با افراد مختلف که در نسخه‌های پیشین وجود داشتند نیز به القای این حس می‌افزاید. بز خلاف داستان درگیر کننده بازی، شاهد یک گرافیک مضحک در این عنوان بودیم. به جرات می‌توانم بگویم با یکی از بدترین گرافیک‌های چند وقت اخیر سر و کار داریم. جزئیات گرافیکی بازی نیز اعم از طراحی تکسچر ها و… اصلاً راضی کننده نبودند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 4 آذر 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.