ّ

دانلود ترینر بازی Mafia 3

دانلود ترینر بازی Mafia 3

شما می توانید با ترینر بازی Mafia 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Mafia 3 همراه گیم کیو باشید.

بدون شک یکی از محبوب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین بازی‌های تاریخ، سری بازی‌های “مافیا” است، بازی‌های “مافیا” همیشه با داستان درگیر کننده و مافیایی خود ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند. نسخه‌ی سوم بازی‌های محبوب Mafia این بار توسط استودیو Hanger 13 در حال ساخت است و شرکت نام‌آشنای 2K Games وظیفه‌ی انتشار این عنوان را بر عهده دارد. داستان بازی Mafia 3 حدود بیست سال بعد از نسخه‌ی دوم و در سال 1968 در شهر New Bordeaux رخ می‌دهد، شخصیت اصلی بازی Lincoln Clay یک پسر سیاه‌پوست، دورگه و یتیم است و گروهی از خلاف‌کاران سیاه‌پوست او را در گروه خود جای می‌دهند.

مدتی بعد Lincoln به جنگ Vietnam رفته و بعد از کسب تجربه دوباره به شهر New Bordeaux بر می‌گردد و برای اولین کار خود، او به خانواده مافیایی Marcano می‌پیوندد اما پس از مدتی او و دوستانش توسط Giorgi Marcano و پدرش موردحمله قرارگرفته ولی Lincoln جان سالم بدر می‌برد و توسط کشیشی به نام “Father James” نجات می‌یابد، حال او به دنبال انتقام است و برای دستیابی به این هدف از هیچ کاری درنگ نمی‌کند. خوشبختانه می‌توان داستان بازی را درخور سری بازی‌های مافیا دانست و امکان وجود بعضی از شخصیت‌های نسخه قبلی لذت داستان را چند برابر می‌کند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا ترینر را اجرا کنید و بعد وارد بازی شوید.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.