ّ

دانلود بازی Max Payne 1 دوبله فارسی برای کامپیوتر

دانلود بازی Max Payne 1 دوبله فارسی برای کامپیوتر

با وجود اینکه چیزی حدود دو دهه از تولید Max Payne 1 میگذرد، اما به جرات می توان گفت ویژگی ها و نقاط مثبت فراوان این بازی، هنوز هم بسیار جذاب و سرگرم کننده است و تجربه آن خالی از لطف نیست. این بازی در زمان خود نوآوری های زیادی را ارائه داد. سبب تحولات زیادی در دنیای بازی های کامپیوتری شد. با دانلود بازی Max Payne 1 نسخه فارسی برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

برای نمونه می توان به ویژگی آهسته شدن زمان در هنگام حمله به دشمن اشاره کرد. این ویژگی در آن زمان محبوبیت زیادی در بین هواداران پیدا کرد. همچنین سرمشق بسیاری از بازی های پس از خودش قرار گرفت. داستان بازی مکس پین 1 بسیار جذاب است و به زندگی یک مامور پلیس نیویورکی می پردازد. او در بعد از ظهر یک روز کاری خسته کننده، به منزل بر میگردد و متوجه می شود که همسر و فرزند خردسالش به وسیله قاچاقچیان مواد مخدر به طرز فجیعی به قتل رسیده اند. از اینجاست که داستان جذاب مکس پین یک آغاز می شود. اما داستان قدرتمند تنها یکی از نقاط قوت بازی بشمار می آید. فضای بازی بسیار زیبا طراحی شده و سرشار از جزئیات خیره کننده می باشد. به نحوی که به خوبی مخاطب را وارد حال و هوای فضاهای مخفی و رمز آلود سوداگران و جنایت کاران می کند. در فضاهای متعددی از بازی مکس پین 1 المانها و نشانه های معمایی و جذابی وجود دارد.

این بازی جذاب با طراحی خوب خود ذهن مخاطب را درگیر می کند. البته باید این موضوع را در نظر بگیریم که جزئیات بصری بازی مکس پین 1 در زمان خودش یک تحول بزرگ به شمار می آمد و مقایسه آن با بازی های امروزی کاری نادرست است. چرا که بازی دو دهه پیش یعنی سال 2001 و با تکنولوژی آن دوران تولید شده است. دانلود بازی جدید Max Payne 2 برای ویندوز و لپ تاپ با لینک مستقیم از سایت تعمیر پی سی امکانپذیر شده است. شخصیت های اصلی و فرعی بازی مکس پین 1 به خوبی پرداخته شده اند. برای مثال شخصیت اصلی بازی یعنی مکس پین با پرستیژ و شیک پوش، فردی است که ناگهان از رنج و درد و حس انتقام لبریز می شود و با تبدیل شدن به فردی پرخاشگر و بی رحم، باید از معما ها و موانع زیادی عبور کند تا به قاتلان خانواده اش دست پیدا کند و در بین راه با شخصیت های زیادی برخورد می کند و به خوبی حس همزاد پنداری را در مخاطب زنده می کند.

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
سیستم مورد نیاز
  • سیستم عامل : ویندوز 2000 به بالا
  • پردازنده : AMD 450MHz یا Intel 450MHz
  • رم : 96 مگابایت
  • گرافیک : 16MB 3D Accelerated Video Card
  • دایرکت ایکس : نسخه 8
  • فضای مورد نیاز : 1 گیگابایت
اطلاعات فایل

دوبله شده توسط نوین پندار


Max Payne [ مکس پین ]


حجم فایل : 566 مگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 18 شهریور 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

1 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • ناشناس

    13 تیر 1402 04:56

    عالی