ّ

دانلود بازی Driver San Francisco دوبله فارسی برای کامپیوتر

دانلود بازی Driver San Francisco دوبله فارسی برای کامپیوتر

قرار است دوباره به مأموریت‌های هیجان‌انگیز در شهر سان‌فرانسیسکو برویم. بازی Driver San Francisco یک بازی ویدیویی مسابقه‌ای است با ژانر اکشن و ماجراجویی است که توسط استدیو Ubisoft Reflections ساخته‌شده و شرکت Ubisoft آن را در سال 2011 برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر کرده است. با دانلود بازی Driver San Francisco دوبله فارسی برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

این پنجمین بازی این مجموعه است. این اولین بازی مجموعه «راننده» است که دارای 120 ماشین مختلف و جدید است که همگی دارای حالت آسیب‌پذیری هستند. شورلت، فورد، پاگانی، لامبورگینی و … و ماشین‌های زیبایی که همگی بر اساس مدل‌های واقعی طراحی شدند. شما در نقش تنر وارد بازی می‌شوید و قرار است مأموریت و چالش‌های مختلفی را در سطح شهر سان‌فرانسیسکو آمریکا انجام دهید. یکی از ویژگی‌های جدید این نسخه، وجود حالت «شیفت» است که به تنر امکان انتقال به ماشین دیگری را می‌دهد. این ویژگی از گوگل ارث الگو برداری شده است. در سطح شهر محل‌هایی وجود دارد که می‌توانید شیفت سنج خود را دوباره شارژ کنید.

مسیر بازی 335 کیلومتر است. حالت مولتی پلیر و صفحه دوگانه اولین بار در Driver San Francisco ظاهر شد و دارای 19 تم متفاوت برای بازی بود. داستان بازی اتفاقات چند ماه بعد از قسمت سوم را نشان می‌دهد، تنر از حادثه استانبول نجات پیدا می‌کند. منتها دوباره روی پل گلدن گیت سان‌فرانسیسکو هنگام تعقیب و گریز پلیس تصادف کرده و وارد کما می‌شود. بازی با رؤیاهای تنر در کما شروع می‌شود. بازی عالی نیست، داستان به نظر سرسری نوشته شده، از هر استایلی و سبکی آزاد است ولی مأموریت‌های خاصی به شما می‌دهد که باید آن‌ها را برای رفتن به مرحله بعد انجام دهید. ولی با تمام این‌ها یک بازی لذت‌بخش است که می‌توانید هر طور دوست دارید در آن رانندگی کنید.

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم

  • سیستم عامل : ویندوز XP به بالا
  • پردازنده : Intel Pentium D 3.0 Ghz یا AMD Athlon64 X2 4400 2.2Ghz
  • رم : 1 گیگابایت (برای XP) 2 گیگابایت (برای ویستا به بالا)
  • گرافیک : ATI Radeon HD 2600 XT یا Nvidia GeForce 8600 GT
  • دایرکت ایکس : نسخه 9
  • فضای مورد نیاز : 10 گیگابایت
اطلاعات فایل

دوبله شده توسط عصر بازی


Driver: San Francisco [ راننده: سان فرانسیسکو ]


حجم بازی: 5 گیگابایت

باکس دانلود

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

5 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • ناشناس

    22 اردیبهشت 1402 09:33

    سلام سرور ۱ سرور ۲ چی هست؟

    • fattah

      22 اردیبهشت 1402 13:31

      سلام
      فایل های هر دو سرور یکسانه و به خاطر اینکه بعضی از ساعات مثل 1شب تا 7 صبح ساعات اوج ترافیک سرور هست بعضی از فایل ها روی دو تا سرور آپلود شده تا همه بتونن با سرعت بالا دانلود کنن

  • ایلیا علیزاده مرادی

    13 آبان 1401 23:39

    با سلام مجدد. من کارت گرافیکم Nvidia GeForce 9500GT هست فقط برنامه کارت گرافیک انویدیا نسخه 341 (بود فکر کنم) ۶۴ بیتی رو نصب دارم. و اینکه من همیشه جدید‌ترین پیش‌نیاز‌هارو دانلود و نصب میکنم. اما اگه پیش نیاز‌هارو نصب نداشتم و کارت گرافیکم در این حد آپدیت نبود که بازی‌های سنگین رو با گرافیک کم که بازی نمیکردم. مثل: Black Mesa گرافیکش رو تماماً همشو روی کمترین حد ممکن گذاشتم ولی دارم بازی میکنم. من بازی‌های دوبله شده دیگه هم دارم پس چرا اونا اجرا میشن؟ چرا همشون سالمن و درست اجرا میشن؟ یا این نسخه از درایور (دوبله شدش) با ویندوزم مشکل داره یا اینکه فایل اجرایی خرابه یا اینکه یک چیزی مثل یک فایل dll. کم داره. این سیستم منه:
    Windows: 10 Home 1607 64 bit
    Ram: 4GB
    CPU: AMD Athlon(tm) X2 245 2.9GHz
    Graphice Card: Nvidia GeForce 9500GT
    راستی من تمام مراحل نصب یک بازی رو میدونم و اینکه آنتی ویروس هم موقع نصب بازی (بذارید بگم از وقتی سیستم رو روشن میکنم تا وقتی خاموش میکنم) تماماً خاموشه. خودم چندبار میرم یک سری میزنم که فعال نشده باشه. بازی رو هم درست نصب کردم درست دانلود کردم. ولی تا روی فایل اجرایی میزنم…
    چی شد؟ چیزی نشد. لطفاً به مشکلم رسیدگی کنید. ممنون

  • ایلیا علیزاده مرادی

    10 آبان 1401 23:12

    با سلام. آقا این بازی رو سیستمم اجرا نمیشه. ویندوزم ۱۰ نسخه هوم ورژن ۱۶۰۷ نسخه ۶۴ بیتی هست. نسخه انگلیسی این بازی اونم ورژن جدیدش که ۱.۴ هست رو راحت میاره بالا روان! عالی! ولی این نسخه فارسیش رو نه! با برنامه Run Program… بقیه اسمش یادم نیست هم تمام حالت‌هارو امتحان کردم ولی بازم اجرا نمیشه. حتی خودم دستی نحوه اجراش رو روی ویندوز ۹۵ و ۹۸ و تک تکِ ویندوزاش گذاشتم ولی بازم بی فایده بود. میشه بگید مشکل از کجاس؟ راستی تو فیلمای بازی که دیدم قسمت آخرش که تانر با جریکو حرف میزنه یک سومش فقط دوبلس بقیش بی صدا هست! چرا؟ ممنون میشم مشکلمو حل کنید. آها راستی کد بازی نیمه جان اون نسخه OF رو هم بگید نسخه فارسیش ممنون.

    • fattah

      11 آبان 1401 00:11

      سلام
      این بازی تست شده هست و سالمه.
      بیشتر این مشکل های اجرا از نصب نبودن برنامه های مورد نیاز برای اجرا بازی و آپدیت نبودن درایور گرافیک هست