ّ

دانلود ترینر بازی Assassins Creed Freedom Cry

دانلود ترینر بازی Assassins Creed Freedom Cry

شما می توانید با ترینر Assassins Creed Freedom Cry از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Assassins Creed Freedom Cry همراه گیم کیو باشید.

آساسین ها گروهی از قاتلان خبره هستند که در طول تاریخ به قول خودشان بسیاری از تصمیمات قدرت‌ها را تغییر داده‌اند. هرچند که اساس و پایه این گروه با آنچه در سری بازی Assassin’s Creed دیده می‌شود کاملاً متفاوت است اما این سری به دنبال آن بوده که این افراد را به‌عنوان جنگجویان آزادی نشان دهد. کمپانی خوش‌نام Ubisoft در بازی Assassin’s Creed Black Flag پای اقیانوس‌ها و دزدهای دریایی را به این سری باز کرد و دوباره دنبال مفاهیم بزرگی چون آزادی دوید. استودیو Ubisoft Montreal تصمیم به ادامه داستان شخصیت آدوال که یک برده در بازی اصلی بود گرفت و این‌طور بود که بازی Assassin’s Creed Freedom Cry به بازار راه پیدا کرد.

در اوایل خط داستانی Assassin’s Creed IV Black Flag، ادوارد با برده‌ای سیاه‌پوست به نام آدوال آشنا می‌شود. بعدازاینکه شخصیت اصلی می‌گریزد و کنترل کشتی را به دست می‌گیرد، آدوال به معاون او تبدیل می‌شود و در طول داستان سعی می‌کند که ارزش‌های اخلاقی را در تن ادوارد بیدار کنید. در آخر بازی بود که او نیز خودش به یک قاتل تبدیل می‌شود و با توجه به آموزش‌های زیاد، تجربه‌ای زیاد پیداکرده است. بازی Assassin’s Creed Freedom Cry از جایی شروع می‌شود که آدوال در حال نبرد با نیروهای قدرت است و موفق می‌شود که محموله موردنظرش را بیابد اما در آخر دچار طوفان عجیبی می‌شود و همین سبب می‌شود که تا او به همراه کشتی‌اش به زیرآب برند. جریان آب هر طور بوده او را به ساحل می‌رساند و اینجاست که می‌بیند با جزیره‌ای مستعمره فرانسه روبه‌رو است که مردمانش در بردگی به سر می‌برند و برای همین تصمیم می‌گیرد دین خود را به‌عنوان یک آساسین ادا کند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 2 اردیبهشت 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.