ّ

دانلود بازی Penumbra Black Plague دوبله فارسی برای کامپیوتر

دانلود بازی Penumbra Black Plague دوبله فارسی برای کامپیوتر

بازی Penumbra Black Plague دومین قسمت از سری بازی های ویدئویی Penumbra است که توسط Frictional Games ساخته شده است. داستان از قسمت قبلی، Penumbra Overture ادامه می‌یابد، که فیلیپ قهرمان داستان را نشان می‌دهد که از محیط معدن متروکه دور می‌شود تا یک پایگاه تحقیقاتی زیرزمینی را کشف کند. با دانلود بازی Penumbra Black Plague دوبله فارسی برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

Black Plague در فوریه 2008 منتشر شد و به طور کلی نظرات مثبت منتقدان را دریافت کرد. اگرچه در ابتدا برای پایان دادن به این مجموعه در نظر گرفته شده بود، یک نسخه بسط بیشتری به نام Penumbra: Requiem در اواخر همان سال منتشر شد. Black Plague یک بازی ترسناک بقا مبتنی بر اکتشاف است که از منظر اول شخص اتفاق می افتد.[2] جنبه ترسناک بقای بازی عمدتاً شامل دوری از دشمنان مختلفی است که به دنبال آسیب رساندن یا آسیب رساندن به قهرمان داستان هستند. در مقایسه با بازی قبلی Overture، مبارزات به شدت کاهش یافته است و بازیکن دیگر قادر به ساخت سلاح یا ایجاد تله های موقت برای مبارزه با دشمنان نیست. در عوض، تاکید بر استفاده از تاکتیک های مخفی کاری و فرار برای جلوگیری از حملات موجودات دشمن است. گیم پلی شامل ترکیبی از کاوش و حل پازل های فیزیکی است.

پازل‌ها بین پازل‌های موجودی سنتی که اغلب در بازی‌های مشابه ژانر وحشت بقا یافت می‌شوند و عمدتاً پازل‌های مبتنی بر فیزیک، مانند گرفتن و چیدن جعبه‌ها به منظور ساختن یک راه پله ابتدایی به منظور عبور از یک سیم لیزری یا قرار دادن تخته‌ها برای عبور از یک مانع محیطی مانند یک گودال. برخلاف قسمت قبلی، بازیکن باید مکرراً با رایانه و سیستم‌های امنیتی پایگاه از طریق به دست آوردن رمز عبور، بازیابی داده‌های بیومتریک یا کارت‌های کلیدی، و تعمیر یا نادیده گرفتن دستگاه‌های الکترونیکی یا مکانیکی خاص، تعامل داشته باشد. اطلاعات به شکل یادداشت های مکتوب، پیام های ضبط شده، اسناد ذخیره شده و فیلم ها و ایمیل های مختلفی که در رایانه ها یافت می شوند، در اطراف پایگاه پراکنده است. قهرمان داستان همچنین با چندین بازمانده در تماس است که می تواند اطلاعات بیشتری را ارائه دهد و اغلب بازیکن را به سمت ماموریت ها یا پازل های جدید هدایت کند.

راهنمای نصب
  • فایل Setup.exe را اجرا کنید
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم

  • سیستم عامل : ویندوز 2000 به بالا
  • پردازنده : 1Ghz
  • رم : 256 مگابایت
  • گرافیک : Nvidia GeForce 3 یا ATI Radeon 8500
  • دایرکت ایکس : نسخه 8
  • فضای مورد نیاز : 2 گیگابایت
اطلاعات فایل

دوبله شده توسط صنوبر


Penumbra Black Plague [سایه ها فصل دوم: بلای سیاه ]


حجم بازی: 597 مگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 22 شهریور 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.