ّ

دانلود ترینر بازی The Witcher 3 Wild Hunt

دانلود ترینر بازی The Witcher 3 Wild Hunt

شما می توانید با ترینر The Witcher 3 Wild Hunt از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی The Witcher 3 Wild Hunt همراه گیم کیو باشید.

یکی از موفق‌ترین سری بازی‌های اقتباسی The Witcher است، سری بازی‌ای که همواره با روند داستانی پر محتوایش زبان زد بازی بازها بوده و تا به امروز شاهد عرضه نسخه‌های مختلفی بر روی پلتفرم‌های مختلف از آن بودیم، که هر کدام به نوبه خود موفقیت‌های تحسین بر انگیزی را برای استدیو سازنده آن یعنی CD Projekt RED به ارمغان آوردند. داستان این سری از بازی‌ها بر اساس رمانی با همین نام به قلم نویسنده موفق لهستانی، آندره ساپکوسکی است، هر یک از نسخه‌های این سری سعی داشته‌اند که به بهترین نحو داستان این رمان را بر روند بازی پیاده سازی کنند که در انجام این کار بسیار موفق هم ظاهر شده‌اند.

سومین نسخه این بازی، برداشتی است از دومین کتاب رمان دنیای ویچر. داستان بازی روایت گر زندگی مردی است به نام گرالت، که از قدرت‌های فرا بشری بهره می‌برد. این گونه افراد از کودکی تحت تعلیم‌های سخت برای مبارزه با نیروهای شیطانی قرار می‌گیرند ولی انگار هیچ کدام از این سختی‌ها بر روی گرالت تأثیر نگذاشته اند و در واقع گرالت به عنوان مزدور برای افراد مختلف کار می‌کند. به علت ماهیت نقش آفرینی بازی، دست بازی باز در طول روند داستانی آن بسیار باز است و این گیمر است که شخصیت گرالت را شکل می‌دهد. گرالت به عنوان یک شخصیت میانه رو وارد بازی می‌شود و گیمر می‌بایست شخصیت او را با انتخاب‌هایی که روند داستانی بازی بر عهده‌اش می‌گزارد شکل دهد.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 4 تیر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.