ّ

دانلود ترینر بازی Lost Judgment

دانلود ترینر بازی Lost Judgment

شما می توانید با ترینر Lost Judgment از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Lost Judgment همراه گیم کیو باشید.

بازی Lost Judgment در همان دنیای بازی‌های یاکوزا می‌گذرد، با این تفاوت که به جای درگیر شدن در دنیای تبهکاران، شما کارآگاهی خصوصی هستید که باید در مقابل این تبهکاران بایستید. یاگامی نام شخصیت اصلی این سری بازی‌ها است، مردی که پیش‌تر در کار وکالت مشغول بوده و یک قضاوت اشتباه او باعث شده متهمی که واقعا گناهکار بوده در دادگاه تبرئه شود و برود و نامزدش را بکشد! یاگامی هم از همان روز وکالت را بوسید و کنار گذاشت و به شغل شریف کارآگاه خصوصی روی آورد؛ شغلی که در آن قانون و عدالت را می‌تواند به هر شکلی که دوست دارد پیش ببرد و دست و پایش بسته نیست. یاگامی استاد هنرهای رزمی است، با هیچ مظنونی شوخی ندارد و بعد از سوال پیچ کردن طرف اگر به جایی نرسید دست به فنون رزمی می‌برد.

بازی در نقش یاگامی این تنوع را دارد که گاهی در حال بزن بزن با خلافکاران سطح شهر هستید و گاهی در یک دفتر معلمین مدرسه در حال بررسی و موشکافی میز یکی از معلمین برای یافتن مدرک و سندی که بتواند ادامه مسیر را برایتان روشن کند. جاجمنت همان LA. Noire است که دز اکشن نیز به آن اضافه شده و داستانی پیچیده‌تر را روایت می‌کند. به جز مبارزات ما بخش‌های کارآگاهی هم در داستان داریم که شما باید محیط اطراف را جستجو کنید و به سرنخ‌ها دست پیدا کنید و یا با مظنونین وارد دیالوگ بشوید و گاهی مانند بازی L.A. Noire یا شاید مثال بهتر Ace Attorney، شواهدی را رو کنید که مظنونین را به تته پته وادار و دستشان را رو کند! ناگفته نماند بازی در بخش‌هایی به صورت مخفی‌کاری هم پیش می‌رود که بیشتر شبیه به یک شوخی با این سبک است تا واقعا یک مرحله مخفی‌کاری.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 16 آبان 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.