ّ

دانلود ترینر بازی God Eater 3

دانلود ترینر بازی God Eater 3

شما می توانید با ترینر بازی God Eater 3 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی God Eater 3 همراه گیم کیو باشید.

مدل موهای عجیب، شمشیرهای عظیم و البته غول‌های دور از باور چیزهایی هستند که در تمام بازی‌های ژاپنی و سبک نقش‌آفرینی حاضر هستند. البته موفقیت این بازی‌ها تماماً به گیم پلی جذاب و عدم تکراری شدن داستان آن‌ها است. کافی است نگاهی به‌عنوان هایی مانند Monster Hunter بیندازید و می‌بینید که همه آن‌ها گیم پلی فوق‌العاده‌ای دارند. God Eater 3 دقیقاً تمام فاکتورهای گفته‌شده را باهم دیگر دارد. این بازی داستان آینده‌ای دور را روایت می‌کند که اجزای کوچکی مانند خاکستر تمام دنیا را نابود کرده‌اند و تنها تونل‌های زیرزمینی برای زنده ماندن باقی‌مانده است. نیرویی قوی به نام AGE وجود دارد که می‌تواند در مقابل این خاکستر سمی مقابله کند و این تنها شانس برای زنده ماندن است.

God Eater 3 در سبک اکشن نقش‌آفرینی قرار دارد و توسط استودیو Marvelous First Studio توسعه‌یافته است و Bandai Namco Entertainment نیز آن را روانه بازار کرده است. God Eater 3 همانند نسخه‌های قبلی خود بازیکنان را با سلاح‌های God Arc مجهز می‌کند و این سلاح‌ها قابلیت تبدیل‌شدن به تفنگ را دارند. شما در این بازی باید به شکار و کشتن غول‌های عظیمی به نام Aragami بپردازید. همان‌طور که از اسم بازی پیداست، شما یک خورنده موجودات عظیم هستید و باید انرژی غول‌ها را جذب کنید تا بتوانید ضربات مهیب‌تری به دشمنان خود برسانید. گیم پلی بازی واقعاً فوق‌العاده است و واقعاً شمارا درگیر خود خواهد کرد. می‌توانید با ضربات مشت و پا به دشمن حمله کنید و یا اینکه دست به سلاح شوید و دشمن خود را پودر کنید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 23 دی 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.