ّ

دانلود ترینر بازی Farming Simulator 19

دانلود ترینر بازی Farming Simulator 19

شما می توانید با ترینر بازی Farming Simulator 19 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با ما در دانلود ترینر بازی Farming Simulator 19 همراه گیم کیو باشید.

سری Farming Simulator، یک تجربه‌ی شبیه‌سازی کشاورزی را به شما ارائه می‌دهد و Farming Simulator 19، با تقویت بخش گرافیکی خود، تجربه‌ای بسیار طبیعی‌تر را به شما ارائه می‌دهد. در این بازی شما می‌توانید با ماشین‌های بزرگ کشاورزی، به کاشت و برداشت محصولات کشاورزی بپردازید. دنیای بازی به صورت جهان آزاد است و در قالب دوربین سوم شخص جریان دارد. این بازی توسط Giants Software توسعه یافته و Focus Home Interactive آن را روانه‌ی بازار کرده است. در این نسخه، تمرکز بیشتری بر روی ماشین‌های کشاورزی شده است و تقریبا از تمام کمپانی‌های بزرگ ماشین‌آلات کشاورزی، ماشینی در بازی قرار گرفته است که مهم‌ترین آن، John Deere است که یکی از بزرگ‌ترین سازندگان ماشین آلات کشاورزی به شما می‌رود.

در این نسخه، به تازگی به بازی اضافه شده است. شما می‌توانید در اروپا و آمریکا، به توسعه‌ی مزارع خود بپردازید و قابلیت‌های جدیدی در زمینه‌ی کشاورزی به بازی اضافه شده است که می‌توان به ماشین‌های کشاورزی و محصولات جدید اشاره کرد. شما باید حواستان به حیوانات خود باشد تا بتوانید محصولات حیوانی خود را به بهترین شکل تولید کنید. دنیای بازی به صورت جهان آزاد است و شما به راحتی می‌توانید، در محیط اطراف مزارع خود به گشت و گذار بپردازید و موقعیت‌های جدیدی را پیدا کنید. شما می‌توانید بازی را به صورت چندنفره تا 16 نفر تجربه کنید اما بخش تک‌نفره و آفلاین بازی، همچنان جذابیت زیادی برای طرفداران این سری دارد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.