ّ

دانلود بازی Borderlands 3 برای کامپیوتر

دانلود بازی Borderlands 3 برای کامپیوتر

بازی Borderlands 3 را می‌توان موفق‌ترین عنوان در سری خود دانست. استودیو Gearbox در ساخت و طراحی این بازی سنگ تمام گذاشته و محتوای بازی را نسبت به دو نسخه قبل افزایش و بهینه‌سازی کرده است. با دانلود بازی Borderlands 3 برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

هر آنچه در دو نسخه قبلی این بازی‌ها غایب بود در شماره سوم به آن پرداخته‌شده است. از کنترل یک سفینه فضایی برای سفر به سایر سیارات در فضا و ترک کردن دنیای قدیمی Pandora گرفته تا وسایل نقلیه جدید و همین‌طور طیف گسترده‌ای از آیتم‌های مختلف و خاصی که به دست آوردن هر کدام حس پیشرفت را به شما کاملاً منتقل می‌کند. به دنبال موفقیت بازی بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌های بسیاری برای آن منتشر شد تا بازی تازه بماند و همواره محتوای جدیدی برای طرفداران داشته باشد و آن‌ها را راضی نگه دارد. بسته الحاقی Director’s Cut آخرین بسته الحاقی ارائه‌شده توسط Gearbox است که دنیای وسیع بازی را بار دیگر گسترش میدهد. در این بسته الحاقی یک Boss جدید و بسیار قدرتمند اضافه‌شده است که Hemovorous the Invincible نام دارد و شکست دادن آن بسیار سخت و چالش‌برانگیز خواهد بود.

از طرفی اگر بتوانید در مقابل او پیروز شوید به بهترین آیتم‌هایی که تابه‌حال در بازی معرفی‌شده است دسترسی پیدا می‌کنید و کاراکتر خود را قدرتمندتر و سرسخت‌تر خواهید ساخت. هم‌چنین حجم خوبی از آیتم‌های Cosmetic مختلف به بازی اضافه‌شده تا ظاهری تازه و به‌روز برای کاراکتر خود بسازید. داستان این بسته الحاقی با وجود کوتاه بودن جذابیت خود را حفظ کرده است. شما باید به کاراکتر Ava در حل کردن معمای تعدادی قتل که عوامل ماوراطبیعه در آن دخیل بوده‌اند کمک کنید. در طول این ماجراجویی باید به سیاره‌های مختلف سفر کنید و در کنار او خطرهای پیش رو را پشت سر گذاشته تا به جوابی در خصوص این قتل‌ها برسید. Borderlands 3 بازی بی‌نظیری است که حجم زیادی از گیم پلی مهیج را در کنار عنصر طنز قوی و کاراکترهای به‌یادماندنی به شما ارائه می‌دهد. بسته‌های الحاقی متعددی که تابه‌حال برای بازی عرضه‌شده‌اند این تجربه را طولانی‌تر کرده و بازی را تازه نگه می‌دارند تا همواره چیز جدیدی برای امتحان کردن در این دنیای عمیق و خطرناک داشته باشید و از گذراندن زمان در آن لذت ببرید.

Borderlands 3 Ultimate Edition Build 6500770 + All DLC [ FitGirl ]

راهنمای نصب
  • فایل Setup را اجرا کنید.
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
سیستم مورد نیاز
  • سیستم عامل : ویندوز 7 به بالا
  • پردازنده : AMD FX-8350 یا Intel i5-3570
  • رم : 6 گیگابایت
  • گرافیک : NVIDIA GeForce GTX 680 یا AMD Radeon HD 7970
  • دایرکت ایکس : نسخه 9
  • فضای مورد نیاز : 150 گیگابایت
اطلاعات فایل

حجم بازی: 59 گیگابایت


ورژن بازی : Build 6500770


نسخه کرک شده و فشرده FitGirl

باکس دانلود
دانلود با لینک مستقیم – پارت 1 دانلود با لینک مستقیم – پارت 2 دانلود با لینک مستقیم – پارت 3 دانلود با لینک مستقیم – پارت 4 دانلود با لینک مستقیم – پارت 5 دانلود با لینک مستقیم – پارت 6 دانلود با لینک مستقیم – پارت 7 دانلود با لینک مستقیم – پارت 8 دانلود با لینک مستقیم – پارت 9 دانلود با لینک مستقیم – پارت 10 دانلود با لینک مستقیم – پارت 11 دانلود با لینک مستقیم – پارت 12 دانلود با لینک مستقیم – پارت 13 دانلود با لینک مستقیم – پارت 14 دانلود با لینک مستقیم – پارت 15 دانلود با لینک مستقیم – پارت 16 دانلود با لینک مستقیم – پارت 17 دانلود با لینک مستقیم – پارت 18 دانلود با لینک مستقیم – پارت 19 دانلود با لینک مستقیم – پارت 20 دانلود با لینک مستقیم – پارت 21 دانلود با لینک مستقیم – پارت 22 دانلود با لینک مستقیم – پارت 23 دانلود با لینک مستقیم – پارت 24 دانلود با لینک مستقیم – پارت 25 دانلود با لینک مستقیم – پارت 26 دانلود با لینک مستقیم – پارت 27 دانلود با لینک مستقیم – پارت 28 دانلود با لینک مستقیم – پارت 29 دانلود با لینک مستقیم – پارت 30
دانلود ترینر بازی Borderlands 3

آخرین بروزرسانی : 9 دی 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

4 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • Soheil

    18 بهمن 1402 20:29

    سلام پارت 30 مشکل داره میزنم دانلود شده بجاش پارت 20 دانلود میشه لطفاً تستش کنید

    • fattah

      18 بهمن 1402 20:40

      سلام
      لینک دانلود پارت 30 اصلاح شد ، مجدد تست کنید

  • mani

    14 آذر 1398 12:05

    پارت 6 خرابه

    3 بار دانلود کردم

    • fattah

      14 آذر 1398 12:08

      سلام دوست عزیز تست کردیم مشکلی نداشت