ّ

دانلود ترینر بازی Sniper Ghost Warrior Contracts

دانلود ترینر بازی Sniper Ghost Warrior Contracts

شما می توانید با ترینر بازی Sniper Ghost Warrior Contracts از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر بازی Sniper Ghost Warrior Contracts همراه گیم کیو باشید.

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts ماموریت‌‌های مختلفی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. یک ماموریت اصلی در هر مرحله وجود دارد و چند ماموریت فرعی. با انجام ماموریت اصلی می‌توانید مرحله را به‌پایان برسانید، اما با انجام دادن ماموریت‌های فرعی پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد. راه‌های مختلفی هم برای کامل کردن ماموریت‌ها در نظر گرفته شده است. بازیکنان در این بازی در نقش فردی قرار می‌گیرند که در قبال گرفتن پول باید هدف‌های مشخصی را نابود کند. هر مرحله به شکلی طراحی شده که بتوان آن را به شکل‌های مختلف به‌پایان رساند. به همین دلیل ارزش تکرار مرحله‌ها بالا رفته است. سلاح‌های پیشرفته‌ای که در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند که باعث می‌شوند بتوان هدف‌ها را از فاصله‌های بسیار دور از بین برد.

برخلاف نسخه پیشین، بازی Sniper Ghost Warrior Contracts دارای محیطی جهان‌باز نیست و مراحل آن به‌صورت سندباکس طراحی شده‌اند. بازی SGW Contracts گیم‌پلی این مجموعه را در مسیر جدیدی قرار خواهد داد و در جریان آن شاهد مراحلی هستیم که بر پایه قرار دادها به وجود می‌آیند. در جریان ماموریت‌های بازی، در هر ماموریت یک یا چند هدف اصلی به شما داده می‌شود و در این میان یک سری ماموریت فرعی نیز قرار داده شده است که با انجام‌شان پاداش بیشتری کسب می‌کنید. همچنین ماموریت‌ها یا همان قراردادهایی که در دسترس قرار می‌گیرند، به صورت مجدد قابل بازی هستند و این بار پاداشی که دریافت می‌کنید، متفاوت است. از این رو کاربران انگیزه‌‌ی دوباره برای تکرار مجدد مراحل به دست می‌آورند تا از استراتژی‌های مختلفی استفاده کنند و پاداش متفاوتی کسب کنند.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 6 فروردین 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.