ّ

دانلود ترینر بازی Resident Evil 7 Biohazard

دانلود ترینر بازی Resident Evil 7 Biohazard

شما می توانید با ترینر Resident Evil 7 Biohazard از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Resident Evil 7 Biohazard همراه گیم کیو باشید.

بازی Resident Evil 7 Biohazard یا اقامتگاه شیطان 7 که برای PC توسط شرکت کپکام منتشر شده است ، رزیدنت اویل 7 را این بار می توانید با گیم پلی اول شخص تجربه کنید! اقدامی که بی شک موافقین و مخالفین بسیاری خواهد داشت ، هرچند Resident Evil در نسخه هایی فرعی این کار را انجام داد و بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفت اما کسی پیش بینی نمی کرد که در نسخه های اصلی این بازی نیز شاهد یک گیم پلی اول شخص باشیم! مجموعه Resident Evil از آن دسته سری بازی‌هایی است که از عرش به فرش رسید، نقطه اوج موفقیت این سری را نیز می‌توان نسخه چهارمش دانست. از شماره چهارم این سری به‌جرئت می‌توان شروع یک تحول جدید در ژانر وحشت یادکرد.

اما متأسفانه پس از انتشار این بازی راه برای موفقیت نسخه‌های پیش رو با پستی‌وبلندی‌های بسیاری روبه‌رو شد تا جایی که پس از انتشار نسخه ششم آن بسیاری از گیمر ها امید خود را به کل نسبت به این سری از دست دادند؛ اما جدیدترین نسخه این سری آمده تا تمام عیب‌های چند وقت اخیر این سری را رفع و برای باری دیگر این سری را به دوران اوج خود نزدیک کند. یکی از انتقاداتی که از نسخه چهارم به بعد همواره به‌سوی کپکام روانه بود، مقاطع اکشن تهی و بدون هیجان بسیاری بود که در بازی جولان می‌دادند‌. از همین رو این سری از همان ابتدا با شعار بازگشت به ریشه‌ها معرفی شد. خوشبختانه کپکام‌ تماماً به وعده‌های خود عمل کرده و شاهد بسیاری از عناصر قدیمی این سری در این نسخه بودیم. البته باید گفت هیچ یک از این المان‌ها نمادین نیست و در طول بازی بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 1 تیر 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

1 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • فرشاد

    11 اردیبهشت 1401 16:25

    ممنون بهترین ترینر ممکن بود