ّ

دانلود ترینر بازی Outlast 2

دانلود ترینر بازی Outlast 2

شما می توانید با ترینر بازی Outlast 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر بازی Outlast 2 همراه گیم کیو باشید.

وحشت را در لغت‌نامه خود پیدا کنید، احتمالاً به کلماتی مثل ترس، هراس، خوف، رعب و … می‌رسید. آخرین بازی که در آن ترسیدید چه زمانی بود؟ سال‌هاست که ترس در بازی‌های ویدئوئی آن تأثیر قوی خود را از دست داده اند. چند سال پیش یک استودیو مستقل به نام Red Barrels با اعضای پرتجربه خود، بازی به نام Outlast منتشر کرد که این حس را به بازیکنان می‌داد، حالا قسمت دوم آن منتشرشده است. داستان بازی پس از اتفاقات قسمت اول ادامه پیدا می‌کند ولی شما کنترل شخصیت متفاوتی را بر عهده دارید. داستان بازی جالب است و روایت خوبی نیز دارد. اگر کمی هم از داستان بازی را شرح دهم اسپویل زیادی خواهید شد و به تجربه شما صدمه خواهد زد، پس این قسمت را به عهده خودتان می‌گزارم.

یکی از قسمت‌هایی که می‌توان از بازی ایراد گرفت، گیم پلی آن است. شما هنوز هم در بازی فقط باید به فرار از مذهبی‌های افراطی (!) به جای موجودات عجیب نسخه قبل بپردازید! تقریباً گیم پلی بازی مکانیزم جالب جدیدی ندارد و سازندگان به چند تغییر جزئی کوچک بسنده کردند که از نقاط ضعف آن است. زمان گیم پلی بازی کمتر از نسخه قبل به نظر می‌رسد و بازی کمی آسان‌تر نیز شده و ارزش تکرار بازی آن‌چنان بالا نیست. ولی هنوز ترس و هیجان فوق‌العاده‌ای در گیم پلی بازی وجود دارد (مخصوصاً قسمت‌های تعقیب و گریز) که قلب شما از جایش درمی‌آید!

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.