ّ

دانلود ترینر بازی Resident Evil 6

دانلود ترینر بازی Resident Evil 6

شما می توانید با ترینر بازی Resident Evil 6 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر بازی Resident Evil 6 همراه گیم کیو باشید.

بازی Resident Evil 6، برخلاف چیزی که گیمر های کهنه‌کار از یک Resident Evil انتظار داشتند. نسخه‌ی ششم از این سری، بیشتر به یک بازی اکشن تبدیل‌شده بود تا یک بازی ترسناک! حس ترس در این نسخه، تا حدودی از بین رفته بود. کپکام زمان معرفی بازی، اعلام کرد که بازی Resident Evil 6 قرار است سوپرازی بزرگ، ترسناک‌تر و اکشن تر از همیشه باشد. با اینکه Capcom به قول خود در مورد اکشن تر» بودن، عمل کرد؛ اما بازی، ترسناک‌تر نشده بود بلکه درزمینهٔ ی ترس، Resident Evil 6 نسبت به نسخه‌های قبلی با افت شدیدی روبه‌رو شده بود. داستان بازی حول 3 شخصیت اصلی می‌چرخد که هرکدام اهداف متفاوتی دارند. Chris و Leon را که از Resident Evil های قبلی می‌شناسید. این بار هردوی آن‌ها قابل بازی خواهند بود. همچنین یک شخصیت جدید به اسم Jake نیز به بازی اضافه‌شده است.

شما در طول بازی با کات سین‌های زیادی روبه‌رو می‌شوید. البته داشتن کات سین‌های زیاد بد نیست و در بازی‌هایی همچون Metal Gear Solid کات سین‌های زیادی دیده می‌شود. هدف شرکت سازنده‌ی بازی یعنی Capcom از این امر، سینمایی‌تر کردن بازی است؛ که می‌توان گفت در آن خوب عمل کرده. به همراه صداگذاری فوق‌العاده و حرفه‌ای شخصیت‌های بازی، این کات سین‌ها می‌تواند شما را غرق در داستان کنند. همان‌طور که گفته شد، بازی 3 شخصیت اصلی دارد. هرکدام از این شخصیت‌ها مراحل داستانی متفاوتی با یکدیگر دارند. هر خط داستانی از بازی به‌طور میانگین 8 ساعت به طول می‌انجامد. بازی آن‌چنان ترسناک نیست؛ اما بین این مراحل، ترسناک‌ترین و تاریک‌ترین مراحل بازی مربوط به Leon می‌شود.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 8 دی 1398

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.