ّ

دانلود ترینر بازی Ori and the Will of the Wisps

دانلود ترینر بازی Ori and the Will of the Wisps

شما می توانید با ترینر بازی Ori and the Will of the Wisps از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Ori and the Will of the Wisps همراه گیم کیو باشید.

بازی Ori and the Will of the Wisps المان‌های نسخه‌ی قبلی را در بسیاری از جهات گسترش داده است. در این نسخه شاهد جهانی بزرگ‌تر، شخصیت‌های فرعی بیشتر و ماموریت‌های بیشتر خواهیم بود و همچنین آقای گرت کوکر (Gareth Coker) باری دیگر برای ساخت موزیک‌های این بازی بازگشته است. در این نسخه سیستم راه رفتن جدیدی نیز برای شخصیت اصلی بازی یعنی Ori در نظر گرفته شده، اما بیشتر تمرکز سازندگان بر‌روی سیستم مبارزات آن بوده است. بازی Ori and the Will of the Wisps درست بعد از پایان نسخه‌ی قبلی شروع می‌شود؛ جایی که Ori باید به اعماق جنگل‌های Nibel سفر کند و با چالش‌های جدیدی رو‌به‌رو بشود تا بتواند ماهیت اصلی بوجود آمدنش را پیدا کند.

در این نسخه نیز، با تعداد زیادی از المان‌های سکوبازی و پازل‌های متنوع و همچنین باس فایت‌های گوناگون رو‌به‌رو خواهید شد. طبق گفته‌ی سازندگان، عظمت این بازی سه برابر نسخه‌ی قبلی این عنوان خواهد بود. اما در نظر داشته باشید که بزرگ‌تر بودن به معنای بهتر بودن نیست. این بازی علاوه بر ارائه‌ی سکوبازی‌های چالش برانگیز و دشمنان قوی‌تر، 37 اچیومنت نیز دارد که برای بدست آوردن تمام آن‌ها باید حسابی زحمت بکشید. سخت‌ترین اچیومنت بازی بدون شک Immortal است که از شما می‌خواهد بازی را بدون حتی یک بار مردن به پایان برسانید. Ori and the Will of the Wisps یک بازی چالش بر‌انگیز است؛ اما آن‌ قدری سخت نیست که باعث عصبانیت شما بشود. بازی در زمینه زیبایی و هنر، گیم‌پلی و روایت داستان بسیار عالی عمل می‌کند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 3 آذر 1402

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.