ّ

دانلود ترینر بازی Half-Life Alyx

دانلود ترینر بازی Half-Life Alyx

شما می توانید با ترینر بازی Half-Life Alyx از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Half-Life Alyx همراه گیم کیو باشید.

بازی Half-Life Alyx نام یکی از مورد انتظارترین بازی های واقعیت مجازی سال جاری برای پلتفرم رایانه های شخصی می باشد . بالاخره شرکت Valve بعد از سال ها عرضه ی نسخه ی جدیدی از مجموعه ی اکشن اول شخص شوتر محبوب خود یعنی Half-Life را تائید کرد و این سری قرار است به زودی در قالب یک عنوان واقعیت مجازی باز گردد . وقایع این بازی علمی تخیلی آینده نگرانه ی اتمسفریک میان اتفاقات نسخه ی اول و دوم این سری جریان دارد و داستان یک مبارزه غیر ممکن و سخت را علیه یک نژاد از موجودات شرور بیگانه که با نام Combine نیز شناخته می شود را روایت می کند . شما در این بازی در نقش Alyx Vance قرار می گیرید که تنها شانس بشریت برای زنده ماندن می باش.

Combine ها از زمان وقایع Black Mesa کنترل زمین را بر دست گرفته اند . شما باید به عنوان یکی از بنیان گذاران گروه مقاومت تازه کار ، همراه با پدرتان دکتر Eli Vance به فعالیت های علمی مخفیانه ی خود ادامه دهید تا بتوانید انسان ها را از دست این بیگانه های فضایی نجات دهید . شما هر روز چیزهای بیشتری درباره ی دشمن های خود می فهمید و سعی می کنید تا نقاط ضعف آن ها را شناسایی کنید تا بتوانید آن ها را شکست دهید . همچنین قرار است همراه با این بازی ، مجموعه ای از ابزارهای موتور بازی سازی Source 2 عرضه شود که به بازیکن ها این امکان را می دهد تا با خلاقیت خود ، محیط های جدیدی را برای این بازی بسازد و آن را با دیگر بازیکن ها به اشتراک بگذارد تا دیگران نیز بتوانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 1 تیر 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.