ّ

دانلود ترینر بازی Ancestors Legacy

دانلود ترینر بازی Ancestors Legacy

شما می توانید با ترینر بازی Ancestors Legacy از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Ancestors Legacy همراه گیم کیو باشید.

ارتش خود را فرا بخوانید، زمان آن رسیده است که در مبارزات طوفانی به پا کنید. شما به عنوان فرمانده ارتشی بزرگ وارد بازی Ancestors Legacy می‌شوید. ارتش انتخابی شما می‌تواند از بین چهار قومیت وایکینگ‌، آلمان‌، آنگوساکسون و اسلاو باشد. در این بازی استراتژیک شما تجربه‌ای نزدیک به واقعیت خواهید داشت. شما، فرمانده ارتشی تاریخی باید به اردو‌های دشمن بتازید و شهر و دهکده‌ها را نابود کنید تا سرزمین خود را گسترده‌تر کنید تا به تمام اروپا نشان دهید قدرت بزرگ آنجا هستید. بازی Ancestors Legacy در سبک استراتژی و اکشن بوده و نمایی از نبرد‌های واقعی را نشان می‌دهد. این بازی توسط Destructive Creations تولید و 1C Company آن را در ماه می 2018 منتشر کرده است.

از دیگر بازی‌های Destructive Creations می‌توان به is Defense و Hatred اشاره کرد. علاوه بر نسخه ویندوز، در سال 2019 این بازی برای کنسول XBOX نیز منتشر خواهد شد. بازی Ancestors Legacy تاریخی بوده و در بین قرن 8 ام تا 13 ام رخ می‌دهد. به‌عنوان یک فرمانده نه تنها وظیفه حمله و پیشرویی دارید، بلکه باید به موقع اردو‌های خود را کنترل کنید، مواد غذایی، زیردستان و ارتش شما همگی نیازمند مدیریت قوی شما هستند. گرافیک زیبا و دقیق بازی همراه با موتور بازی سازی Unreal باعث شده تا صحنه‌ها هیجان‌انگیزتر از قبل باشند. هر بخش از اروپا محیط و فضاسازی مخصوص به خود را دارد، شاید گاهی لازم باشد در میان برف‌ها اردو بزنید و انتظار دشمن را بکشید. علاوه بر این دوربین سینمای بازی، نمای نزدیک از مبارزات را به شما نمایش خواهد داد، می‌توانید شاهد خرد شدن استخوان‌های دشمنانتان باشید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 14 اردیبهشت 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.