ّ

دانلود ترینر بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition

دانلود ترینر بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition

شما می توانید با ترینر بازی Resident Evil 4 Ultimate HD Edition از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Resident Evil 4 Ultimate HD Edition همراه گیم کیو باشید.

بازی Resident Evil 4 نخستین بار در اوایل سال 2005 بر روی کنسول خانگی نینتندو Game Cube عرضه شد و انقلابی در سبک بازی های اکشن سوم شخص به پا کرد، یک سال هم طول نکشید که کپکام ، ناشر بازی این عنوان را برای کنسول SONY ، یعنی PS2 منتشر کرد. و بعد از چند سال در سال 2007 برای PC منتشر شد. پس از گذشت چندین سال، نسخه جدیدی از این بازی در فوریه 2022 توسط هواداران این اثر، منتشر گردید که یک ریمستر کامل از بازی بوده و ریمیک نیست. این ریلیز تحت عنوان HD Project Mod شناخته می‌شود. بهبود در بافت‌ها، مدل‌های سه‌بعدی، منوها، کات‌سین‌ها، ویدیوهای از پیش رندر شده،نورپردازی، جلوه‌های بصری و …تنها بخشی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این ریمستر است. هم‌چنین باگ‌های صوتی بازی و جلوه‌های از قلم‌افتاده و خراب در این نسخه اصلاح شده است.

نسخه Resident Evil 4 Ultimate HD Edition در سال ۲۰۱۴ برای کامپیوتر منتشر شده است که دارای بالاترین کیفیت یعنی HD با ۶۰ فریم بر ثانیه می باشد. در بازی Resident Evil 4، داستان را از نمای Leon S. Kennedy دنبال می کنید که ماموریت دارد اشلی، دختر گمشده رئیس جمهور را که به طرز مرموزی ناپدید شده باز گرداند. بنابراین لیان به دهکده ای در اروپا (به ظاهر در کشور اسپانیا) فرستاده می شود تا این ماموریت را انجام دهد. به محض ورود، لیان درمیابد که افراد محلی به شدت خشن هستند و خویی حیوانی دارند.

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

2 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.
  • YASIN YURIX

    23 خرداد 1402 09:02

    لینک های دانلودش جدا از همه یا باید همرو ریخت؟ اگر جداست لطفا یکی بگه کدومارو بریزم بهتره؟

    • fattah

      23 خرداد 1402 09:38

      سلام
      هر لینک یه ترینر مجزا هست که به خاطر این که هر ترینر یه سری از ورژن ها بازی رو پشتیانی میکنه و خودتون باید تست کنید ببینید کدوم ترینر براتون کار میکنه