ّ

دانلود ترینر بازی Minecraft Dungeons

دانلود ترینر بازی Minecraft Dungeons

شما می توانید با ترینر بازی Minecraft Dungeons از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Minecraft Dungeons همراه گیم کیو باشید.

Minecraft Dungeons یک بازی اکشن و ماجراجویی کاملاً جدید با الهام از عنوان کلاسیک Dungeon Crawlers می باشد که در دنیای وسیع ماینکرفت جریان دارد، نسخه ای فوق العاده که در تاریخ 26 می 2020 قابل دسترس خواهد بود. متحد کرده و مبارزه کنید و زنده بمانید! راه خود را به سمت هدف نهایی با مبارزه به پیش ببرید، در میان یک بازی کاملاً جدید از ماینکرفت که قرار است برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایک باکس گیم پس عرضه شود. سیاه چاله ها را به تنهایی عبور کنید و یا با دوستان خود تیم تشکیل دهید! حداکثر 4 بازیکن می توانند با هم به صورت آنلاین و یا تیمی co-op یک تیم واحد تشکیل دهند و با هم به نبرد بپردازند.

می خواهید از شلاق کشنده استفاده کنید؟ یا دوست دارید از پشت با استفاده از دور زن تیم را پشتیبانی کنید؟ در مورد پیش روی از طریق تانک زرهی heavy armour چطور؟ کارکتر خود را شخصی سازی کنید و آیتم های منحصر به فرد و مسحور سلاح را برای حملات ویرانگر ویژه باز کنید. مراحل اکشن محور و پر شده از گنج بازی را کاوش کنید در حالی که همه در تلاش حماسی برای نجات روستاییان می باشند و قصد دارند شیطان Arch-Illager را به زیر کشند. در بازی پلیرها وارد سیاه‌چال‌های مختلف می‌شود که سیاه‌چال‌های بازی دارای باتلاق‌ها، معدن‌ها و پرتگاه‌های مختلفی خواهند بود که بازیکنان را به چالش خواهند کشید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 16 اسفند 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.