ّ

دانلود ترینر بازی Battlefield 1

دانلود ترینر بازی Battlefield 1

شما می توانید با ترینر بازی Battlefield 1 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Battlefield 1 همراه گیم کیو باشید.

امروزه دیگر شاهد بازی‌های باکیفیت و زیادی با موضوع جنگ جهانی نیستیم ، بازی‌های Call of Duty نیز بیشتر به سمت آینده و جنگ‌های تخیلی رفته‌اند. اما بازی Battlefield ای بار با موضوع و محوریت جنگ جهانی اول ساخته‌شده و برخلاف Call of Duty ،سازندگان Battlefield 1 ریسک آن را پذیرفته‌اند. این نسخه از بازی Battlefield به‌طور کامل با نسخه‌های قبلی فرق دارد و ما شاهد تم و فضای کاملاً جدیدی هستیم که حس بودن در جنگ جهانی اول را به مخاطب القا می‌کند. همان‌طور که اشاره شد بازی Battlefield 1 قرار است شما میان گازهای شیمیایی و مبارزات سهمگین و بسیار هیجان‌انگیز جنگ جهانی اول رها کرده و حس کاملی از آن را به مخاطبان خود ارائه دهد.

بخش Multiplayer یا چندنفره‌ی بازی پیشرفت زیادی نسبت به نسخه های قبلی داشته و حس و حالی کاملا جدید دارد یکی از قابلیت‌های جدیدی که به بخش چندنفره اضافه شده تغییرات آب و هوایی و تأثیرات آن بر روی گیم پلی است ، برای مثال کسی که کلاس اسناپر یا تک‌تیرانداز را انتخاب کرده در هوای مه‌آلود دید خوبی ندارد. بازی کلاس‌های متفاوتی خواهد داشت که هرکدام از آن‌ها، سلاح‌ها ، تجهیزات و وظایف خاص خود را دارند مانند Sniper که وظیفه‌ی تک‌تیراندازی و ساپورت هم تیمی‌های خود را بر عهده دارد یا Medic که وظیفه‌ی او رسیدگی به افرادی است که صدمه دیده‌اند و بخشیدن جانی دوباره به آن‌ها، همچنین هرکدام از این کلاس‌ها سلاح‌های مخصوص به خود را داشته و نمی‌توانند از سلاح‌های دیگری استفاده کنند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.