ّ

دانلود ترینر بازی Shadow of the Tomb Raider

دانلود ترینر بازی Shadow of the Tomb Raider

شما می توانید با ترینر بازی Shadow of the Tomb Raider از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Shadow of the Tomb Raider همراه گیم کیو باشید.

بازی Shadow of the Tomb Raider ساخته‌ی Eidos Montréal سومین و آخرین نسخه از سه‌ گانه‌ی جدید سری بازی های Tomb Raider است که توسط Square Enix روانه‌ی بازار شد. این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در دوربین سوم شخص، شما را به دنیایی پر از رمز و راز می‌برد. با اینکه نسخه‌ی سوم به اندازه‌ی دو نسخه‌ی قبلی قدرتمند ظاهر نشد اما هنوز هم یک تجربه‌ی ناب از ماجراجویی‌های Lara Croft را به شما ارائه می‌دهد. داستان بازی دو ماه پس از وقایع Rise of the Tomb Raider جریان دارد و لارا این بار به سراغ سرزمین‌های آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی در شهر مخفی Paititi می‌رود تا ماجراجویی جدیدی را آغاز کند. او دوباره به جنگ با Trinity می‌رود و باید قبل از رسیدن Trinity مانع از وقوع آخرالزمان قوم مایا شود.

نسخه‌ی سوم بازی، نقشه‌ی بزرگتری را نسبت به دو نسخه‌ی قبلی دارد و شهر مخفی Paititi اسرار زیادی را دربر دارد که گشت و گذار در محیط را لذت بخش و جذاب می‌کند. یکی از مواردی که در بخش داستان بازی مورد تمجید قرار گرفته است، شخصیت پردازی یک سری از شخصیت‌های داخل بازی و تعامل آنها با یکدیگر است که به بهترین شکل ممکن در بازی پیاده‌سازی شده است. این دفعه جنگل‌های سرسبز و وسیع، بخش اصلی محیط بازی را تشکیل داده‌اند و لارا باید در مقابل تعداد بسیاری زیادی از دشمنان با استفاده از مخفی‌کاری، آنها را از پا درآورد. در Shadow of the Tomb Raider نسبت به نسخه‌های قبل، توجه بیشتری به مخفی‌کاری شده است و شما می‌توانید بخش زیادی از مراحل بازی را با مخفی‌کاری به اتمام برسانید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 15 خرداد 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.