ّ

دانلود ترینر بازی Resident Evil Revelations

دانلود ترینر بازی Resident Evil Revelations

شما می توانید با ترینر بازی Resident Evil Revelations از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Resident Evil Revelations همراه گیم کیو باشید.

Resident Evil Revelations یک نسخه‌ی فرعی از سری بازی‌های Resident Evil است که وقایع بین نسخه‌ی چهارم و پنجم بازی را روایت می‌کند. همانند دیگر نسخه‌ها، این بازی نیز در سبک بقا و در قالب شوتر سوم شخص، تجربه‌‌ی نسبتا ترسناکی را به شما ارائه می‌دهد. دو شخصیت مشهور Jill Valentine و Chris Redfield نقش اصلی بازی را ایفا می‌کنند و داستان را در سناریوهای متفاوتی جلو می‌برند. این نسخه از بازی، اهمیت زیادی به بقا داده است و با منابع کمی که به بازیکنان می‌دهد، سعی کرده است تا ریشه‌های اصلی این سری را به این بازی بازگرداند. Capcom توسعه دهنده و ناشر این عنوان است که دو بخش تک‌نفره و چندنفره را در بازی قرار داده است.

داستان بازی یک سری وقایع مهم را روایت می‌کند که قبل از داستان Resident Evil 5 رخ داده‌اند که مربوط به Chris Redfield و Jill Valentine می‌شود. با تشکل شدن سازمان ضد تروریستی BSAA، دو مأمور از این سازمان موظف می‌شوند تا شهر Terragrigia که تحت تأثیر حمله‌ی تروریستی قرار گرفته است را کنترل کنند. به دلیل این حمله، موجوداتی با ژن‌های جهش یافته در سطح شهر پراکنده شده‌اند که مانند زامبی‌ها، هر موجود زنده‌ای را می‌کشند اما هیچ شباهتی به انسان ندارند. یک سال پس از این واقعه، Jill یک مأموریت دریافت می‌کند تا Chris را که به نظر در طی مأموریت خود گم شده است را پیدا کنند که داستان اصلی بازی از اینجا شروع می‌شود و وقایع غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد. در طول بازی شما بیشتر کنترل Jill را در دست دارید اما در برخی از بخش‌های داستانی، شخصیت‌های دیگری نیز قابل بازی کردن هستند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 16 خرداد 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.