ّ

دانلود ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag

دانلود ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag

شما می توانید با ترینر Assassins Creed IV Black Flag از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag همراه گیم کیو باشید.

Assassins Creed IV Black Flag چهارمین نسخه از این سری بازی‌های مشهور و محبوب یوبی‌سافت است که پس از انتشارش با بازخوردهای خوبی نیز از سوی منتقدین و گیمر ها روبرو شد. اما چیزی که این بازی را از دیگر نسخه‌های این سری متمایز می‌کند داستان آن است، برخلاف نسخه‌های پیشین که شخصیت‌های اصلی آن بیشتر به دنبال اهداف معنوی چون آزادی، عدالت و انتقادم بودند، در این نسخه انگیزه اصلی ادوارد پول است، هرچه بیشتر، بهتر… همین عمر منجر به تجربه‌ای متفاوت از این سری شده است. در این عنوان برج‌ها و کلیساها و بیابان‌های نسخه‌های پیشین، جای خود را به کلبه‌های جنگلی و آب‌های آزاد داده‌اند و ادوار بیشتر بر روی درخت‌ها به سر می‌برد تا پشت بام برج‌ها!.

کشتی سواری‌های نسخه سوم، باز هم در این نسخه مشاهده می‌شوند اما با این تفاوت که به جای استفاده از آن‌ها در مأموریت های فرعی در این نسخه تبدیل به مکانیزم اصلی بازی شده‌اند. گیمر می‌تواند با حمله به کشتی‌های دیگر و غارت آن‌ها پول بیشتری به دست بیاورد و کشتی خود را ارتقا دهد تا به مناطق خطرناک‌تر سر بزند! این چرخه باعث می‌شود تا انتهای بازی بخواهید کشتی خود را ارتقا دهید و به مناطق خطرناک و دورتر سر بزنید. بی پروا حمله کردن به سمت کشتی دشمن وقتی که پشت فرمان Jackdaw باشید آن هم با زره‌های قدرتمند و چندین توپ جنگی روی عرشه آن‌قدر لذت بخش است که باعث می‌شود این همه سختی و تلاش ارزشش را داشته باشد. اما وقتی صحبت از تنوع به میان می‌آید Assassins Creed IV Black Flag یک نا امیدی کامل به حساب می‌آید.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 19 اسفند 1401

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.