ّ

دانلود ترینر بازی Assassins Creed Syndicate

دانلود ترینر بازی Assassins Creed Syndicate

شما می توانید با ترینر بازی Assassins Creed Syndicate از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر Assassins Creed Syndicate همراه گیم کیو باشید.

بازی Assassins Creed Syndicate پس از وعده‌های پر سر و صدای یوبی‌سافت مبنی بر پیشرفت و بازگشت به ریشه‌ها در سال 2015 منتشر شد. این برای اولین بار بود که وظیفه ساخت نسخه جدید بازی بر عهده استدیوئی به غیر از Ubisoft مونترال بود و جمعی از توسعه دهندگان با مرکزیت استودیو کوبک بود. این اولین پروژه حرفه‌ای این استودیو بود و از همان ابتدا بر پروژه وارد شد، یعنی حذف کامل بخش چندنفره و تمرکز روی بخش تک‌نفره، طرفداران این حوزه را دلگرم به بازگشت این سری به دوران اوجش کرد. این نسخه ویژگی‌ها و ایده‌های کاملاً جدیدی را ارائه می‌دهد، انتقال داستان به یک دوره تاریخی مدرن‌تر تاثیرات بسیاری بر روی گیم پلی بازی گذاشته است.

همچنین این برای اولین بار است که ایده کنترل دو شخصیت در این سری مطرح شده است. با این تفاسیر به نظر می‌آید باید از جنگ‌های تن به تن با شمشیر و انواع سلاح‌های گرم نظیرش خداحافظی و به تیر اندازی های پیاپی عادت کنیم. البته این بدین معنا نیست که مبارزات تن به تن کاملاً از روند بازی حذفش ده‌اند. داستان بازی از دوره ملکه ویکتوریا آغاز می‌شود، زمانی که انقلاب صنعتی در اوج فعالیت‌هایش بود. ملکه ویکتوریا 64 سال به انگلیس حکومت کرد و در طول این دوران به جز انقلاب صنعتی تأثیرات فکری و فرهنگی بسیاری بر مردم انگلیس داشت. لندن در این سال‌ها در معرض هرج و مرج قرار داشت و از وضع خوبی برخوردار نبود. یکی از ویژگی‌های این نسخه بازگو کردن اتفاقات تاریخی بود. برای مثال در مراحلی با شخصیت‌های تاریخی ملاقات می‌کنید یا در معرض اتفاقات تاریخی قرار می‌گیرید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی :26 خرداد 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.