ّ

دانلود ترینر بازی Destroy All Humans

دانلود ترینر بازی Destroy All Humans

شما می توانید با ترینر بازی Destroy All Humans از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با دانلود ترینر بازی Destroy All Humans همراه گیم کیو باشید.

فرازمینی های کلاسیک با آن صورت عجیب و قد کوتاهشان برگشته‌اند! بازی Destroy All Humans اولین بار در سال 2005 توسط THQ Nordic منتشر شد و توانست با ایده‌ای متفاوت، اسم خود را در صنعت بازی‌های ویدیویی جاودانه کند. باگذشت 15 سال از انتشار بازی، استودیو نیاز به بازنشر آن را حس کرد و این‌طور بود که کار بازسازی بازی به Black Forest Games سپرده شد و این گروه هم‌بازی را از نو ساخته است. این بازی شمارا همراه گروهی از فرازمینی ها خواهد کرد که به‌منظور تصرف زمین به آب‌وآتش زده‌اند و با سلاح‌های پیشرفته، راه نابودی بشر را پیش‌گرفته‌اند.

بازی Destroy All Humans شمارا در نقش گروهی از فرازمینی های خبیث به نام کریپتو 137 قرار می‌دهد. با تکثیر دی ان آ و نبردهای تن‌به‌تن، دولت ایالات‌متحده آمریکا را به‌زانو درآورید و نگذارید یک انسان جان سالم به درببرد. انسان‌ها به این سادگی تسلیم نخواهند شد و با سلاح‌های قدرتمندشان به جنگ شما خواهند آمد. استودیو بارها تأکید کرده است که این‌یک بازسازی کامل است و به شخصیت‌پردازی و داستان وفادار مانده است اما بقیه بخش‌های بازی از صفر ساخته‌شده‌اند و با یک گیم پلی کاملاً مدرن و جدید روبه‌رو هستیم. ازلحاظ گرافیکی پیشرفت خوبی را می‌بینیم که لذت بازی را دوچندان کرده است. کافی است تفنگ نازنین و خطرناکتان را به دست بگیرید و وارد فاز آدم کشی شوید؛ هیجان از بزرگ‌ترین دلایل تجربه این بازی است.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 15 مرداد 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.