ّ

دانلود بازی GTA San Andreas برای اندروید با دوبله فارسی

دانلود بازی GTA San Andreas برای اندروید با دوبله فارسی

GTA San Andreas یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی و جهان باز از مجموعه Grand Theft Auto است که توسط Rockstar North توسعه یافته و به وسیلهٔ Rockstar Games منتشر شده‌است. Grand Theft Auto San Andreas پنجمین بازی از سری بازی‌های جی‌تی‌ای به‌شمار می‌رود. با دانلود بازی GTA San Andreas برای اندروید با دوبله فارسی همراه گیم کیو باشید.

این بازی ابتدا در 26 اکتبر 2004 برای کنسول پلی‌استیشن 2 سپس در 7 ژوئن 2005 برای اکس باکس و ویندوز منتشر شد. هم چنین این بازی در تاریخ 20 اکتبر 2008 برای اکس‌باکس 360 عرضه شد. GTA San Andreas از نظر منتقدین به عنوان بهترین و بزرگترین بازی تاریخ شناخته شده است. نسخه بعدی به نام Grand Theft Auto IV نیز منتشر شد. فرق GTA San Andreas با نسخه های همچون GTA Vice City و Grand Theft Auto III می توان به محیط باز و اضافه شدن امکانات و قابلیت جدید اشاره نمود. بازیکن می تواند در یک محیط بزرگ از قابلیت های خود مانند: پیاده روی، دویدن، پرش، شناکردن، کوهنوردی، رانندگی و تیراندازی استفاده کند.

همچنین وسایلی چون اتومبیل، اتوبوس، قایق، هواپیما، هلی کوپتر، قطار، تانک، موتور، دوچرخه و یا … در اختیار دارید. با انجام ماموریت های داده شده به شما می توانید قفل فروشگاه، گاراژ و شهرها را بازکنید. شما قادر خواهید بود درحین ماموریت نیز بسیار آزادانه کارهای شخصی خود را نیز در بازی انجام دهید. البته به یاد داشته باشید که رفتن به شهرهایی که بسته است می تواند پلیس ها را با خبر کند و به دلیل حساس بودن نیروهای ویژه نیز با شما درگیر خواهند شد. البته سطح تعقیب پلیس به ستاره هایی که روشن می شود بستگی دارد. پلیر می تواند در ماموریت های جانبی مانند نسخه های قبلی نیز شرکت کند و یک منبع درآمد برای او باشد. برای مثال می توانید با تاکسی مسافرکشی کنید یا یک بیمار را به بیمارستان برسانید همچنین می توانید به عنوان یک مامور خودخوانده به دستگیری مجرمان بپردازید.

GTA: San Andreas Persian Edition + Iranian Cars

راهنمای نصب
  • فایل دانلود شده را با استفاده از برنامه RAR for Android استخراج کنید.
  • حالا وارد پوشه GTA San Andreas Persian Edition Adnroid شوید و یکی از نسخه های بازی که در این پوشه هست را نصب کنید که شامل نسخه مود شده و اورجینال می باشد.
  • محتوای obb را در مسیر Android/obb در حافظه داخلی کپی کنید
  • محتوای data را در مسیر Android/data در حافظه داخلی کپی کنید
اطلاعات فایل

دوبله شده توسط ویرایشگران نصر وصال


ورژن بازی : 1.09


حجم بازی: 2.1 گیگابایت

باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 19 اسفند 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.