ّ

دانلود ترینر بازی Crysis Remastered

دانلود ترینر بازی Crysis Remastered

شما می توانید با ترینر بازی Crysis Remastered از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Crysis Remastered همراه گیم کیو باشید.

سال 2007 یک فرانچایز جدید در صنعت بازی‌های ویدیویی طلوع پیدا کرد که توانست برای همیشه در ذهن و خاطره طرفداران باقی بماند. بازی Crysis یک بمب بزرگ بود که توانست ازلحاظ گرافیکی سیستم‌های زیادی را به چالش بکشد و عبارت معروف « آیا می‌تواند کرایسیس را اجرا کند؟» را برای همیشه وارد مکالمات بازی بازها کند. استودیو Crytek باگذشت 13 سال از عرضه نسخه اول، تصمیم به ریمستر آن گرفت و این‌طور بود که بازی Crysis Remastered معرفی شد و بالاخره راهی کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی شد. جلوه‌های بصری بازی طوری ریمستر شده که با استانداردهای فعلی بازی‌های ویدیویی هم‌خوانی داشته باشد و بار دیگر سؤال بزرگ قبلی را بیان کند: آیا سیستم ما می‌تواند کرایسیس را اجرا کند؟

داستان بازی Crysis Remastered در سال 2020 اتفاق می‌افتد و شما به‌عنوان یکی از اعضای نیروی ویژه ایالات‌متحده با پوشیدن لباس رباتیک خاصی وارد جزیره‌ای در جنوب اقیانوس آرام خواهید شد که هدف اصلی شما جلوگیری از یک حمله تروریستی توسط کره شمالی است اما همه‌چیز به‌یک‌باره تغییر پیدا می‌کند و گروهی از فرازمینی ها وارد این جزیره شده که بسیار خطرناک و مجهز به فناوری عجیبی در زمینه سلاح‌های پیشرفته هستند. این موجودات به طرز وحشیانه‌ای وارد کره زمین می‌شوند و هر کس جلوی آن‌ها بایستد را نابود می‌کنند. داستان بازی کرایسیس را همه از حفظ هستیم و می‌دانیم که گیم پلی این بازی با المان‌های نوآورانه به‌عنوان یک اثر انقلابی شناخته می‌شد. راه‌های بسیار زیادی برای نفوذ به قلب دشمن در اختیاردارید و مهم‌تر از همه، قابلیت‌های لباس شخصیت اصلی بسیار گسترده و به‌دردبخور است و می‌تواند بازی را برای شما لذت‌بخش کند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 10 فروردین 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.