ّ

دانلود کرک بازی FIFA 21

دانلود کرک بازی FIFA 21

شما می توانید با کرک بازی FIFA 21 ، این بازی را به صورت رایگان و کامل تجربه کنید. با دانلود کرک بازی FIFA 21 همراه گیم کیو باشید.

یکی از هیجان‌انگیزترین خاطره‌های زندگی هر آدم فوتبالی به تماشای لیگ قهرمانان اروپا و جدال تیم‌های بزرگی مانند بارسلونا و منچستریونایتد برمی‌گردد. زمانی که در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان، فرگوسن کاریزماتیک با آدامس همیشگی‌اش، نگاهی نگران به اتفاقات بازی داشت و همه آرزوی روزی را داشتیم که چنین حسی را در یک بازی ویدیویی هم بچشیم. سری بازی FIFA با پیشرفت‌های اخیر و افزودن بعد واقعیت به شبیه‌سازهای فوتبال، گوی رقابت را از حریف ربود و توانست امتیاز لیگ‌های معتبر و مهم‌تر از همه، لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و با ارائه بخش کریر مود، طرفداران پر و پا قرصی برای خود بسازد. EA Sports با نسخه تازه‌ای برگشته است.

بازی FIFA 21 با برگشت بخش‌های Volta و کریر مود که حالا به اوج بلوغ رسیده، قله‌های تازه‌ای برای فتح، هدف قرار داده است. کریر مود هدف اصلی بازی FIFA 21 است و این بخش تغییرات زیادی به خود دیده است. سال‌هاست که طرفداران سری بازی فیفا درخواست یک بخش مدیریتی رادارند که بدون تجربه بازی و تنها با دیدن حرکات بازیکنان، بتوانند تاکتیک تیم را اجرا کنند و تنها به اسکیپ کردن مسابقه، بسنده نکنند.

خوشبختانه این حالت بالاخره به بازی فیفا 21 اضافه‌شده و می‌توان تجربه مربی‌گری مشابه بازی‌های دیگر به دست آورد. از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به آموزش پست تازه‌ای به بازیکنان جوان اشاره کرد و کنترل آینده بازیکنان را بهتر از پیش به دست گرفت. حالت ولتا یا فوتبال خیابانی هم‌مکان‌های تازه‌ای دریافت کرده که ارزش تجربه کردن رادارند و اگر عاشق تجربه آنلاین این بخش هستید، گزینه تجربه حالت سه نفره در اختیار شما خواهد بود. به دبی، سائوپائولو و رم سفر کنید و ماجراجویی‌های تازه‌ای را همراه دوستانتان تجربه کنید.

راهنمای نصب
  • محتوای پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.
باکس دانلود

در حال حاضر این بازی کرک نشده و به محض انتشار کرک سالم و معتبر، فایل کرک به همین پست اضافه میشود.


آخرین بروزرسانی : –

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

12 دیدگاه ثبت شده، نظر تو چیه؟

.