ّ

دانلود ترینر بازی Age of Wonders Planetfall

دانلود ترینر بازی Age of Wonders Planetfall

شما می توانید با ترینر Age of Wonders Planetfall از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Age of Wonders Planetfall همراه گیم کیو باشید.

Age of Wonders Planetfall یک بازی ساخت امپراطوری است که توسط استودیو Triumph توسعه یافته است. این استودیو، کارنامه ی موفقی داشته و عناوین محبوبی چون Overlord و Age of Wonders را در کارنامه ی خود دارد. این بازی با جدیدترین تکنیک‌های این استودیو توسعه یافته و از موتور Creator Engine در ساخت آن استفاده شده است. با اینکه Planetfall در دنیایی جدید روایت می‌شود، اما هواداران گذشته با تجربه این بازی حس می‌کنند در خانه قرار دارند و در حال کشف کردن باقی‌مانده‌های Star Union هستند.

در بازی شما امکان ساخت امپراطوری خود را دارید. محیط بازی به نسبت روایت خوب طراحی شده و شما می‌توانید موارد زیادی را در این دنیا کشف کنید. سیستم مبارزاتی استراتیژی نوبتی هم یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی است که شما می‌توانید با به‌روزرسانی‌های لازمه و چالش‌های خود را پشت سر بگذارید و در نهایت به قدرت برتر مبدل شوید. بازی Age of Wonders Planetfall به سبک استراتژی توسعه یافته و به ‌صورت آنلاین امکان تجربه‌ی چندنفره‌ی آن وجود دارد. تغییرات فراوانی در این نسخه ایجاد شده و بسیاری از نقاط ضعف بازی بهبود یافته‌اند اما همچنان تجربه‌ی استراتیژی بازی همانند نسخه‌های قابل کامل و جذاب است. Planetfall در لباسی جدید منتشر شد. این لباس جدید بازی را به نسبت نسخه‌های قبلی جذاب‌تر کرده است. تاکتیک‌های جنگی بازی بسیار جذاب و لذت بخش هستند. تجربه‌ی کامل این عنوان صدها ساعت طول می‌کشد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 12 آبان 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.