ّ

دانلود ترینر بازی Project Cars 2

دانلود ترینر بازی Project Cars 2

شما می توانید با ترینر Project Cars 2 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Project Cars 2 همراه گیم کیو باشید.

نسخه اول از بازی Project CARS در سال 2015 منتشر شد و توانست انقلابی در سبک بازی‌های مسابقه‌ای و ماشین‌سواری به وجود آورد، گرافیک خیره‌کننده و گیم پلی واقع‌گرایانه از ویژگی‌های مثال‌زدنی نسخه‌ی اول بازی Project CARS بودند، حال پس از حدود دو سال و در سال 2017 استودیوی Slightly Mad Studios تصمیم به انتشار نسخه‌ی دوم این بازی گرفته است، استودیوی Slightly Mad Studios که سابقه‌ی ساخت بازی‌هایی چون Need For Speed و Shift را در کارنامه دارد چند سالی می‌شود که از کمپانی EA جداشده و به‌صورت مستقل کار می‌کند. از زمانی که این استودیو راه خود را از EA جدا کرده ما شاهدبازی‌هایی باکیفیت‌تری از سوی آن‌ها هستیم، نسخه‌ی دوم بازی Project CARS نیز از این قضیه مستثنا نیست و ما در بازی Project CARS 2 همانند نسخه‌ی اول شاهد یک شبیه‌ساز رانندگی بی‌نقص هستیم.

بازی Project CARS 2 نسبت به نسخه‌ی اول خود در بخش محتوا دچار پیشرفت چشمگیری شده، تعداد ماشین‌های لایسنس شده و کمپانی‌های موجود در بازی به نزدیک 200 عدد رسیده‌اند و همچنین حالت‌های جدید بازی و مسابقه‌ها جذابیت بازی را دوچندان کرده‌اند. تعداد پیست‌های بازی نیز افزایش‌یافته‌اند و ما شاهد مناطق و محیط‌های متنوع‌تری در بازی هستیم. نسخه‌ی دوم بازی Project CARS ازلحاظ مکانیسم‌های گیم پلی دچار تغییرات گسترده‌ای نشده و دلیل این کار سازندگان بی‌نقص بودن نسخه‌ی اول بازی است که باعث شده نسخه‌ی دوم بازی نیاز به تغییرات بنیادی در بخش گیم پلی نداشته باشد، بازی همچنان در بخش گیم پلی روان، درگیر کننده و واقع‌گرایانه است.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 14 آبان 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.