ّ

دانلود ترینر بازی Yakuza Like a Dragon

دانلود ترینر بازی Yakuza Like a Dragon

شما می توانید با ترینر بازی Yakuza Like a Dragon از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با ما در دانلود ترینر بازی Yakuza Like a Dragon همراه گیم کیو باشید.

مگر می‌شود گیمر باشید و اسم سری بازی Yakuza را نشنیده باشید! این سری بازی سال‌هاست به داستان‌هایی جذاب از گروه‌های تبه‌کار ژاپنی می‌پردازد و توانسته تأثیر زیادی روی نمایش فرهنگ ژاپن به گیمرهای سراسر جهان بگذارد. نسخه‌های مختلفی از این سری بازی مشاهده کرده‌ایم و استودیو Ryu Ga Gotoku Studio به‌تازگی یک بازی جدید را به تهیه‌کنندگی شرکت Sega منتشر کرده که دعوت‌نامه‌ای دل‌نشین به دنیای یاکوزاست. بازی Yakuza Like a Dragon برعکس عناوین پیشین که به زندگی Kazuma Kiryu می‌پرداختند و چالش‌های او پس از ترک گروه توجو را روایت می‌کردند، این‌یکی با معرفی شخصیت تازه‌ای به نام ایشیبان کاسوگا وارد می‌شود که پس از تحمل 18 سال زندان، آزاد می‌شود و به دنبال پیدا کردن دوستان و آشنایان قدیمی‌اش می‌رود.

برای اولین بار در سری بازی یاکوزا، شاهد تغییر شهر توکیو به شهر یوکوهاما هستیم اما بخش‌های کاماروچو همچنان در بازی دیده می‌شود. شخصیت کاسوگا در بازی Yakuza Like a Dragon، فعال‌تر و پر جنب‌وجوش تر می‌نماید و فعالیت‌های بیشتری را به‌عنوان شخصیت اصلی در اختیار بازی باز قرار می‌دهد. داستان بازی پیش درآمدی مهم در سال 2001 را نشان می‌دهد. کاسوگا به‌عنوان یکی از اعضای گروه توجو، به دلیل محافظت از قاتلی که برادر رئیس قبیله است، مجبور به تحمل 18 سال زندان می‌شود. او پس از 18 سال زندان، آزاد می‌شود و به دنبال قبیله قدیمی و پیدا کردن آن‌هاست که می‌فهمد کسی او را به یاد ندارد و علیه او توطئه‌ای ناجوانمردانه چیده می‌شود تا برای همیشه از میدان مبارزه حذف شود.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 30 آبان 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.