ّ

دانلود ترینر بازی Dirt 4

دانلود ترینر بازی Dirt 4

شما می توانید با ترینر بازی Dirt 4 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با ما در دانلود ترینر بازی Dirt 4 همراه گیم کیو باشید.

گیمری وجود ندارد که سری Dirt را نشناسد، سری که در ژانر ریسینگ دارای محبوبیت بسیار بالایی است و نسخه‌های دوم و سوم این بازی توانستند با فروش بسیار عالی و نقدهای خوبی که دریافت کردند نام Dirt را به عنوان یکی از پیشروهای سبک ریسینگ ثبت کنند. پس از عرضه Dirt 3 در سال 2011 و موفقیت آن، همگان منتظر انتشار نسخه چهارم این بازی از سوی استودیوی Codemasters بودند که بالاخره این استودیوی بزرگ که کارنامه‌ی درخشانی نیز دارد، در سال 2017 از Dirt 4 رونمایی کرد و قول یک بازی بسیار واقع‌گرایانه و پر جزئیات تری را داد.

Dirt 4 مانند قسمت‌های قبلی خود بخش داستانی ندارد و شما باید تمام هنر خود را در عرصه رانندگی در پیست مسابقه به نمایش بگذارید و با پیروزی بر حریفانتان در جدول رده‌بندی بالا بروید، البته بازی قسمت جدیدی را نیز اضافه کرده که شامل کاپ‌های معتبر و جهانی با لایسنس کامل در بازی می‌شود. اما نقطه درخشان بازی Dirt 4 گیم پلی آن است، با آنکه نسخه‌های قبلی این بازی از گیم پلی فوق‌العاده و مثال‌زدنی برخوردار بودند اما Dirt 4 حتی از آن‌ها نیز فراتر رفته و تبدیل به یک شبیه‌ساز کاملاً واقع‌گرایانه و بی‌نقص در سبک ریسینگ شده است. هوش مصنوعی حریفان، کنترل ماشین، فیزیک بازی، محیط‌های پویای بازی و ماشین‌های متنوع تنها بخش کوچکی از گیم پلی عظیم Dirt 4 هستند.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 10 بهمن 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.