ّ

دانلود ترینر بازی Yakuza 4 Remastered

دانلود ترینر بازی Yakuza 4 Remastered

شما می توانید با ترینر بازی Yakuza 4 Remastered از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. و با ما در دانلود ترینر بازی Yakuza 4 Remastered همراه گیم کیو باشید.

بارزات تن‌به‌تن همراه با ضربات و فنون مختلف یک جایگاه ویژه میان طرفداران بازی‌های ویدیویی دارند. بازی Yakuza 4 Remastered از استودیو SEGA به دنبال نسخه قبلی خود شما را بار دیگر در خیابان‌های شهر ژاپن با افراد و گروه‌های مختلف روبه‌رو می‌کند تا تجربه مبارزه را برای شما به ارمغان آورد. داستان بازی یک سال پس از نسخه قبلی آغاز می‌شود و برخلاف بازی قبلی، به‌جای یک شخصیت، چهار شخصیت قابل بازی وجود دارد که هرکدام داستان پس‌زمینه‌ی منحصر به خود را دارند. هرکدام از این ۴ شخصیت، سبک خاص خود را در مبارزات دارند که به تنوع هر قسمت از مراحل بازی کمک شایانی می‌کند.

برای مثال یکی از آن‌ها بسیار تنومند و درشت‌هیکل است و ضرباتی آهسته اما مهلک وارد می‌کند و همین‌طور سطح سلامتی بسیار بیشتری نسبت به بقیه نیز دارد درحالی‌که دیگری چابک و سریع است و در جاخالی دادن ضربات دشمنان و همین‌طور کمبوهای سرعتی مهارت بیشتری دارد. شهری که بازی در آن جریان دارد همان شهر نسخه قبل است اما نسبت به آن گسترش‌یافته و نواحی زیرزمین و سقف خانه‌ها را نیز در برمی‌گیرد. داستان تمامی شخصیت‌ها هم با پیشروی در هم دیگر گره می‌خورد و داستانی قوی و عمیق را به شما ارائه می‌دهد. شهر پر از مأموریت‌های فرعی است که هرکدام عمق مناسبی دارند که باعث می‌شوند از انجام دادن آن‌ها احساس اتلاف وقت به شما دست ندهد.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 12 بهمن 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.