ّ

دانلود ترینر بازی Wanted Weapons of Fate

دانلود ترینر بازی Wanted Weapons of Fate

شما می توانید با ترینر بازی Wanted Weapons of Fate از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Wanted Weapons of Fate همراه گیم کیو باشید.

بازی Wanted Weapons of Fate در تاریخ 2009 میلادی برای کنسول های نسل هفتم و رایانه های شخصی PC منتشر شده. این بازی در سبک اکشن سوم شخص و تیراندازی است که از روی فیلمی موفق با همین نام ساخته و توسط کمپانی Grin عرضه شد و امتیازهای قابل قبولی را از سایتهای بررسی بازی دریافت کرد . ویزلی کراس پسر جوانی است که به تازگی به عضویت گروهی از قاتلان حرفه ای پیوسته و قابلیت های ویژه ای دارد ویزلی در دوران نوزادی در حالی که مادرش او رادر بغل داشت به کمک پدرش سعی در فرار از دست گروهی از قاتلان فرانسوی دارد که قصد جان انها را دارند زیرا انها خودشان عضو همان گروهی هستند که پسرشان بعدها عضوش می شود وطی یک درگیری این قاتلان قصد جان انها را می کنند انها پس از مدتی موفق به فرار می شوند اما رهبر این گروه در اخرین لحظه با یک تک تیر انداز مادر ویزلی را از پا در می اورد پدرش هم او را برداشته و پا به فرار می گذارد.

حال که ویزلی یک جوان بزرگ و تنومند شده میفهمد که چه کسی مادرش را کشته و در صدد کشتن او برمی اید.این عنوان مثل Gears of War از سیستم سنگر گیری استفاده میکنه. اوایل میتونید فقط سنگر بگیرید و شلیک کنید و از یک سنگر به سنگر دیگری برید یا با چاقو دشمن را که پشت سنگر هست بکشید اما پس از گذراندن چند مرحله میتونید گلوله رو کات دار شلیک کنید یا وقتی از سنگری به سنگر دیگر می روید صحنه آهسته میکنید و دشمنان را راحت می زنید. اما این ها را مفتی انجام نمی دهید با کشتن هر کس یک دایره قرمز د ر بالای صفحه پر می شود که نشان دهنده ی آدرنالین است و برای کات دار زدن یک آدرنالین(دایره) و برای صحنه آهسته رفتن دو آدرنالین مصرف می شود.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.