ّ

دانلود بازی Project Wingman برای کامپیوتر

دانلود بازی Project Wingman برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌سازی فوق‌العاده حرفه‌ای تاکنون منتشر شده است که به بازیکنان و علاقه‌مندان به پرواز کمک می‌کند تا اگر نتوانسته‌اند در این شغل مشغول شوند، تجربه‌ای هیجان‌انگیز را در این باره به دست آورند. با دانلود بازی Project Wingman برای کامپیوتر همراه گیم کیو باشید.

در میان بازی‌های ویدئویی شبیه‌ساز پرواز، دودسته گیم پلی وجود دارد، بازی‌هایی که شبیه‌ساز هواپیماهای مسافرتی هستند و در دسته دوم شبیه‌سازهایی که بازیکن را در کابین جنگنده‌های فوق هوشمند و بروزی قرار می‌دهند که در هر لحظه ممکن است به مأموریتی بازگشت‌ناپذیر بروند، جایی که رودررو با دشمنان قرار گرفته و به‌نوعی راه فراری بر هیچ‌کدام از طرفین وجود ندارد. Project Wingman یا به عبارت فارسی پروژه خلبان جناحی به‌تازگی توسط گروهی خبره از استودیو Sector D2 طراحی شده است و محصول نهایی را شرکت Humble Games برای علاقه‌مندان به پرواز و صحنه‌های اکشن و پربرخورد منتشر کرده‌اند. در اصل باید گفت که Project Wingman یک بازی شبیه‌ساز پرواز است که در صحنه‌های مختلف آن شاهد جلوه‌های فوق‌العاده و اکشن هستیم و گیم پلی بهره می‌برد که با مهندسی تمام و مهارتی مثال‌زدنی توسعه‌یافته تا کاربرانش را برای روزها درگیر چالش‌های خاص خود کند.

بی شک هر داستانی که به واقعیت نزدیک باشد، از هیجان بالاتری بهره‌مند است، داستان با الهام گرفتن از ریشه‌های واقعی می‌تواند یک تجربه جذاب تک‌نفره را در اختیار بازیکن قرار داده و برای مدت‌ها او را با خود همراه سازد. پروژکت وینگمن، ایدئال برای کسانی خواهد بود که به دنبال یک تجربه شبیه‌ساز نیستند بلکه قصد دارند تا خود را در محیط‌های واقعی و بحران‌زده به چالش کشیده و در نهایت از این کار به اوج لذت و هیجان برسند. حمله را آغاز کنید و بر فراز مناطق جنگی که در تاریخ متناوب زمین آمده است، پرواز کنید. از بالای آب‌های سرد تنگه Bering Strait عبور کنید و به تانک‌هایی که آماده حمله در میدان‌های نبرد Yellowstone magma هستند، اجازه کار ندهید. پرواز کنید و چالش‌ها را پشت سر بگذارید تا در نهایت برای انهدام اهداف به شمال غربی اقیانوس آرام برسید، آن سوی آب‌ها، بالاتر از سرزمین‌هایی که از دشمن جهانی زخم‌خورده‌اند.

Project Wingman + All DLCs [ FitGirl ]

راهنمای نصب
  • با اسنفاده از برنامه WinRAR پارت ها را را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل Setup را اجرا کنید.
  • سپس مراحل نصب را طی کنید.
سیستم مورد نیاز
  • سیستم عامل : ویندوز 7 به بالا
  • پردازنده : Intel i5-2300 یا AMD FX-6350
  • رم : 4 گیگابایت
  • گرافیک : Nvidia GTX 660Ti یا AMD R9 270
  • دایرکت ایکس : نسخه 11
  • فضای مورد نیاز : 16 گیگابایت
اطلاعات فایل

حجم کل : 3.6 گیگابایت


حجم هر پارت : 1 گیگابایت


نسخه کرک شده و فشرده FitGirl

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.