ّ

دانلود ترینر بازی Immortals Fenyx Rising

دانلود ترینر بازی Immortals Fenyx Rising

شما می توانید با ترینر بازی Immortals Fenyx Rising از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Immortals Fenyx Rising همراه گیم کیو باشید.

در قدیم، زمانی که هنوز افراد برای برآوردن کردن نیازهای خود به‌سوی بت‌ها پناه می‌آورند، یونانیان باستان خدایان مختلف و بسیاری داشتند که به نظر آن‌ها هرکدام قدرتی خاص داشته و به‌نوعی تفاوت بسیاری با خدای دیگری دارد. با این وضعیت، قطعاً افرادی به دنبال پیدا کردن جایگاهی همانند خدایان بودند تا بدین‌وسیله بتوانند بر روم و مردم آن فرمانروایی کنند. در بازی Immortals Fenyx Rising روایتی را دنبال خواهیم کرد که در دل داستانش شخصیتی به نام Fenyx برای مبارزه با دشمنان خدایان یونان، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد. این بازی توسط تیمی از توسعه دهندگان استودیوی Ubisoft Quebec طراحی شده و در نهایت برای علاقه‌مندان به ماجراجویی و صحنه‌های هیجان‌انگیز اکشن توسط کمپانی Ubisoft منتشر شده است.

Immortals یک بازی ویدئویی اکشن با داستانی ماجراجویی است که از دیدگاه سوم شخص روایت می‌شود. بازیکنان که قرار است در نقش شخصیت اصلی داستان یعنی Fenyx که نصف قهرمان و نصف دیگرش قدرت خدایان را دارد، به نقش‌آفرینی بپردازند. شما اجازه خواهید داشت تا او را به روش‌های مختلفی سفارشی کنید. جنسیت را می‌توان در شخصیت انتخاب کرد، شکل ظاهری را بر اساس سلیقه خودتنظیم کنید، زره‌پوش‌ها و سلاح‌ها را نیز می‌توان به‌صورت نوری دست خوش تغییراتی کرد. با تکمیل مأموریت‌ها و جمع‌آوری مواد، می‌توان تجهیزات را ارتقا داد تا به یک افسانه واقعی تبدیل شوید. گیم پلی در یک دنیای بزرگ و وسیع، متشکل از هفت منطقه مشخص با الهام از خدایان یونان شکل‌گرفته است.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 20 فروردین 1400

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.