ّ

دانلود ترینر بازی X-Men Origins Wolverine

دانلود ترینر بازی X-Men Origins Wolverine

شما می توانید با ترینر بازی X-Men Origins Wolverine از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی X-Men Origins Wolverine همراه گیم کیو باشید.

همگی با سری کمیک‌های مارول و فیلم‌های معروف آن آشنا هستیم، در این بین X-Men Origins: Wolverine یکی از آن قهرمان است که در خاطر هرکسی به‌خوبی می‌ماند. در سال 2009 با اکران فیلم و محبوبیت آن، بازی در سبک هک‌اند اسلش از این فیلم ساخته شد. بازی X-Men Origins: Wolverine در 1 ام ماه می 2009 برای پلی‌استیشن 3، ایکس باکس 360 و سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد. استودیو Raven Software با موتور بازی‌سازی Unreal Engine این بازی را ساخته است. کمپانی Activision این بازی را همراه با لیست بلندبالای از بازی‌های دیگر که تحت لیسانس مارول بودند، در سال 2014 از فروشگاه‌های دیجیتالی پاک کرد.

بازی X-Men Origins تحت تأثیر God of War و Devil May Cry دارای زاویه دید سوم شخص است. در نسخهٔ Uncaged شاهد مقدار زیادی خشونت و خون‌ریزی هستیم. دشمنان بازی را می‌توان به روش‌های مختلفی نابود کرد. مبارزات شامل سه گزینه می‌شود: ضربه‌های آرام، ضربه‌های سنگین و گرفتن. یکی از حالت‌های حمله جهش است که گرگینه به‌سرعت فاصلهٔ خود را با دشمن کم می‌کند. بازیکن می‌تواند با استفاده از محیط نسبت به دشمن خودت برتری پیدا کند. در هنگام مبارزه شاهد وجود نوار «خشم» هستیم که با پر شدن آن می‌توانید ولورین پنجه‌های خود را بیرون می‌آورد و با حداکثر انرژی مبارزه خواهد کرد تا نوار دوباره خالی شود. تجربیات با کشتن دشمنان، نابود کردن بعضی المان‌ها و جمع‌کردن بعضی وسایل، بالا می‌رود. با رسیدن امتیازات XP به مقدار معین می‌توانید مهارت تازهٔ به دست آورید یا مهارت‌های قبلی را به‌روزرسانی کنید.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 8 اسفند 1399

پسورد فایل : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.