ّ

دانلود ترینر بازی Resident Evil 4

دانلود ترینر بازی Resident Evil 4

شما می توانید با ترینر Resident Evil 4 از چیت در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Resident Evil 4 همراه گیم کیو باشید.

از زمان‌های قدیم ایده‌ی کنترل ذهن دیگران و واداشتن آنها به کارهای خاص، یکی از دغدغه‌های افراد قدرت‌طلب و یا نهادهای نظامی بوده تا به کمک در دست داشتن آن از سربازان مطیعی بهره ببرند که بدون هیچ سؤالی دستور را عملی می‌کنند. استفاده از این فکر موجب تولید بسیاری آثار موفق هنری و سرگرمی نیز گردیده مثل فیلم‌ها و بالأخص بازی‌های ویدیویی که دست سازندگان برای استفاده از تخیلشان بازتر است. حال تصور کنید این ایده با یک داستان ترسناک و دنباله‌دار ترکیب شود، توانایی این را داشته که خیل عظیمی از مخاطب را تا سال‌ها مشتاقانه سرگرم نماید. Resident Evil 4 یک بازی در سبک بقا و ترسناک است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده.

ششمین قسمت اصلی از سری بازی Resident Evil که توسعه آن از سال 1999 برای پلی‌استیشن 2 شروع و پس از بازبینی چهار نسخه تولیدی، ابتدا برای کنسول GameCube در سال 2005 روانه‌ی بازار شد. نسخه‌ی کامل و با کیفیت آن برای ویندوز، کنسول های نسل هشتمی و نسل هفتم و سایر پلتفرم ها منتشر گردید. شش سال پس از وقایع Resident Evil 2، مامور سابق پلیس راکون سیتی لئون کندی، به یک مقام ایالتی و محافظ شخصی خانواده‌ی رئیس جمهوری ترفیع یافته و به ماموریتی برای نجات اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور آمریکا به یک روستای ناشناخته در قسمتی دورافتاده‌ از اروپا اعزام می‌گردد. در همان ابتدای ورودش با گروهی از روستاییان متخاصم روبرو می‌شود که زندگی خود را وقف خدمت به گروهی به نام Los Illuminados کرده‌اند، فرقه‌ای که اشلی را ربوده است.

راهنما
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.