ّ

دانلود ترینر بازی Ghost of Tsushima

دانلود ترینر بازی Ghost of Tsushima

شما می توانید با ترینر Ghost of Tsushima از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Ghost of Tsushima همراه گیم کیو باشید.

بازی اکشن شبح تسوشیما براساس آخرین اطلاعاتی که تا کنون عرضه شده بیش از 8 میلیون نسخه را بفروش رسانده است که نسخه رسمی و خریداری شده بازی در 24 دی ماه 1400 عرضه میشود که باید دید گروه های کرکر در چه زمانی بازی را کرک و در اختیار کاربران قرار میدهند. این بازی طبق آخرین نظر سنجی که در سایت های مطرح جهانی گرفته شده است در میان 10 بازی برتر 2021 قرار گرفته است. سبکی قدیمی در قالب یک بازی جدید توانسته نظرات بسیاری را به بازی جلب کند که باید دید ویژگی و حالت های بیشتری را در اختیار خواهد داشت یا خیر زیرا استارت ساخت این بازی در ابتدا فقط برای کنسول ها بوده است که با خبر ساخت بازی خدای جنگ کامپیوتر شرکت سازنده این بازی تصمیم به ساخت بازی شبح تسوشیما برای کامپیوتر گرفت.

استفاده از مکانیک مبارزه ای روان در بازی سبب خواهد شد تا در حین انجام نبرد های مختلف با شخصیت های متفاوت امکان کنترل لحظه ای شخصیت را داشته باشید. طراحی زرق و برقدار در کنار صداگذاری عالی میتواند شمارا با یک بازی سرگرم کننده رو به رو کند.اطلاعاتی که پارسی دانلود بدست آورده است بازگو کننده انتشار بازی در 14 ژانویه 2022 بوده که به تاریخ شمسی برابر است با 24 دی 1400 و نمیتوان گفت که این بازی قرار است در کدام پلتفرم Steam یا Epic Games عرضه شود. اما اصلی ترین دلیل شرکت سونی برای انتشار بازی Ghost of Tsushima در پلتفرم PC دریافت سود بیشتر میباشد. زیرا چندی پیش سونی اعلام نمود که با وجود محدودیت و گسترش نیافتن محصولات XBOX بدنبال راهی برای انتشار بازی های خود در پلتفرم PC هستند.

راهنمای نصب
  • نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.
باکس دانلود

آخرین بروزرسانی : 28 اردیبهشت 1403

پسورد فایل : www.gameq.ir

برچسب ها :

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.