ّ

دانلود ترینر بازی Metro 2033

دانلود ترینر بازی Metro 2033

شما می توانید با ترینر Metro 2033 Redux از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Metro 2033 همراه گیم کیو باشید.

آخرالزمان چه مفهومی برای شما دارد؟ فکرش را بکنید که نتیجه احمقی‌های ما انسان‌ها به‌جایی برسد که بالاخره زندگی‌مان را به باد هوا بدهیم و حالا باید برای بقا تلاش کنیم و به رگه‌های اول انسانیت برگردیم. Metro 2033 ما را دقیقاً در چنین دنیایی قرار می‌دهد و این دفعه روسیه به دلیل حمله‌ای اتمی از بین رفته است و انسان‌ها و حیوانات به دلیل تشعشعات رادیواکتیو جهش ژنتیکی داده‌اند و مردم برای در امان ماندن به زیرزمین پناه برده‌اند.Metro 2033 در اصل از روی کتابی روسی و به همین نام ساخته‌شده است و اولین نسخه از سری بازی های Metro است. استودیو 4A Games به‌خوبی از پس تبدیل کتاب به یک بازی ویدیویی برآمده است و دنیایی آخرالزمانی و موهوم و ترسناک را به تصویر کشیده است. بیست سال از حمله اتمی گذشته است و حالا فردی به نام آرتیوم در مترو زیرزمینی به دنیا آمده است و نرم نرمک می‌آموزد که چگونه با این موجودات جهش‌یافته مبارزه کند و آن‌ها را به درک بکشاند. Metro 2033 اولین بار توسط Deep Silver و در سال 2010 به بازارها راه یافت و همه را عاشق خود ساخت.

این آرتیوم داستان ما برای نجات جان بازماندگان باید دست به خطر بزند و به انبار مهمات شوروی سابق شبیخون بزند و آنجا نیز پر از موجودات جهش‌یافته و خطرناک است و البته در آخر کار نیز با تصمیم جدی روبه‌رو می‌شود و هوش از سر شما خواهد برد. توسعه‌دهندگان برای ایجاد حس بقا و جنگ برای آن، حالت اول‌شخص را انتخاب کرده‌اند و همه‌چیز به تونل‌های مترو زیرزمینی مسکو برمی‌گردد و داستان نیز به‌صورت خطی ما را با وقایع آشنا می‌کند و گذشته نیز مانند یک فیلم سینمایی به ما نشان داده می‌شود. در طول سفر خود با انسان‌ها و حیوانات عجیب روبه‌رو خواهید شد و همچنین سلاح‌های قدرتمندی نیز یار و پشتیبان شما هستند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.