ّ

دانلود ترینر بازی Wreckfest

دانلود ترینر بازی Wreckfest

شما می توانید با ترینر بازی Wreckfest از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Wreckfest همراه گیم کیو باشید.

قوانین را زیر پا بگذارید و تا سر حد مرگ مسابقه دهید! منتظر تصادف‌های هیجان انگیز و حماسی باشد، رقابتی تنگاتنگ تا خط پایان! سازندگان بازی FlatOut 1 & 2 این بازی با بازی جدیدی برگشتند تا مسابقه‌ای شبیه سازی شده و طبیعی را برای شما ایجاد کنند. مسابقهٔ را تجربه کنید که در آن کوچک‌ترین خطا شما را به کام نابودی می‌برد! بازی Wreckfest یک بازی در ژانر مسابقه‌ای، شبیه سازی است که توسط Bugbear در ژوئن 2018 برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شده. این بازی به عنوان نسل جدید مجموعه بازی‌های FlatOut معرفی و نمای از بازی‌های FlatOut، Destruction Derby و Street Rod در آن دیده می‌شود.

تولید این بازی از سال 2012 آغاز شده بود و ابتدا در نوامبر 2013 با نام Next Car Game کلید خورد ولی سپس در سال 2014 نام Wreckfest را به خود گرفت. نام بازی لحظهٔ نزدیک شدن دو ماشین در مسابقات را بیان می‌کند، در این لحظه با کوچک‌ترین خطا دو ماشین به هم بخورد خواهند کرد و تصادفاتی متوالی ایجاد می‌شود، مگر آنکه شما دست‌فرمانی بهتر از همه داشته باشید و جان سالم بدر ببرید. موتور گرافیکی بازی تخریب و صدمات هر ماشین را به طور طبیعی نشان می‌دهد. شبیه‌سازی بازی بسیار بالا بوده و در هرلحظهٔ تصادف، با صحنه‌ای کاملاً طبیعی مواجه خواهید شد! این مسابقات سریع و خطرناک را موسیقی‌های خوب و مختلفی همراهی می‌کند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.