ّ

دانلود ترینر بازی Forza Motorsport 7

دانلود ترینر بازی Forza Motorsport 7

شما می توانید با ترینر بازی Forza Motorsport 7 از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Forza Motorsport 7 همراه گیم کیو باشید.

بیش از 700 مدل ماشین مختلف از جمله مدل‌های ویژهٔ Forza که در بازی Forza Horizon 3 وجود داشتند در این بازی وجود دارند؛ و بیش از 200 حالت پیکربندی مختلف در 32 مکان مسابقه‌ای مختلف که شامل پیست‌های Forza Motorsport 6 و پیست‌های جدید مانند دبی می‌شود و البته تعداد زیادی از پیست‌های Forza Motorsport 4 مانند پیست دهکدهٔ افرا و مسیرهای مسابقه‌ای Mugello Circuit و Suzuka Circuit دوباره در این بازی خواهند بود. بازی Forza Motorsport 7 جدیدترین بازی مسابقه‌ای از این مجموعه است که توسط استودیو Turn 10 ساخته شده. این بازی در اواسط ژانویه 2017 به صورت نمونه اولیه روی سیستم Xbox One X اجرا شد.

این بازی می‌تواند با کیفیت تصویر 4K و 60 فریم بر ثانیه اجرا شود. در مدل‌های Xbox One این بازی باکیفیت 1080 و همان مقدار فریم می‌تواند به خوبی اجرا شود و تصویری واقعی به نمایش بگذارد. در این سری بازی تنها مدل‌های قدیمی‌تر تویوتا دیده می‌شوند و دلیل آن به پایان رسیدن قرارداد بین شرکت ماشین‌سازی و سازندگان بازی است. این بازی توسط شرکت Microsoft Studios روز 3 ام اکتبر 2017 برای سیستم‌عامل ویندوز و Xbox One عرضه شد. همان‌طور که گفته شد بازی در سبک مسابقه‌ای ساخته شده و حالت‌های تک نفری و چند بازیکنی نیز در آن دیده می‌شود. با امضای قرارداد 6 ساله بین مایکروسافت و شرکت تولید کنندهٔ پورشه، در این بازی شاهد حضور مدل Porsche 911 GT2 RS هستیم.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.