ّ

دانلود ترینر بازی Jet Kave Adventure

دانلود ترینر بازی Jet Kave Adventure

شما می توانید با ترینر بازی Jet Kave Adventure از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Jet Kave Adventure همراه گیم کیو باشید.

همه بازی‌ها انقلابی نیستند، یعنی به‌مانند محصولات ویدئویی معروف نمی‌توانند سروصدایی ایجاد کرده و در مارکت های بزرگ غوغا به پا کنند. زمان‌هایی از راه می‌رسد که بازیکنان دوست دارند تا گیم پلی متفاوت از آنچه تاکنون تجربه کرده‌اند را، بازی کنند. جای نگرانی نیست چرا که بازی‌های ویدئویی بسیاری تاکنون طراحی و منتشر شده که می‌تواند این حس را به شما منتقل کند. استودیوهای مختلف و بسیاری هستند که ابتکار عمل را به دست گرفته و برای تولید محتوایی خلاقانه پا را فراتر از دیگران گذاشته و به‌نوعی باید گفت در سبک موردنظر جلوتر رفته‌اند. بازی Jet Kave Adventure همان چیزی است که طرفداران محصولات خلاقانه به دنبال آن هستند. ترکیبی استثنایی از تکنولوژی‌های روز و انسان‌های اولیه‌ای که هیچ‌چیز از دنیای پیشرفته و زندگی جدید نمی‌دانند. آنها هنوز هم برای گذران زندگی به شکار وابسته هستند و برای ترساندن حیوانات از آتش استفاده می‌کنند.

لباس‌هایشان برگ درختان و محل خوابشان در غارهاست. توسعه‌دهندگانی از استودیو 7Levels این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را طراحی و برای علاقه‌مندان به سبک اکشن و گیم پلی‌های ماجراجویی منتشر ساخته‌اند. Jet Kave Adventure در زمانی تنظیم شده است که غارنشینان و دایناسورها فضای مشترکی دارند. شاید با خود بگویید که انسان‌ها و حیوانات نخستین هرگز در یک دوره زمانی یکسانی حضور نداشته‌اند اما در این بازی آن‌ها باهم همراه خواهند بود. شما در نقش یک غارنشین به نام Kave بازی می‌کنید که کمی روحیه شورشی دارد و رئیس قبیله خود است. طی رخدادهایی او را از خانه خود بیرون می‌کنند و بدین ترتیب مجبور می‌شود تا برای ادامه حیات به دنبال مکانی برای زندگی باشد اما درحالی‌که از خانه دور می‌شود با بیگانه‌ای روبرو شده که کشتی فضایی خود او زمین‌گیر شده است. این بیگانه برنامه‌ای دارد تا با شروع فوران آتش‌فشان، سوخت کشتی خود را تأمین کند و متأسفانه جهان را نابود کند.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.