ّ

دانلود ترینر بازی Windbound

دانلود ترینر بازی Windbound

شما می توانید با ترینر بازی Windbound از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Windbound همراه گیم کیو باشید.

تنهایی هم یکی از نیازهای بشری است و آدم باید با تنهایی کنار بیایید اما اگر داخل یک جزیره گیر افتاده باشید و راه فرار نداشته باشید، دیگر چندان از این حس خوشتان نخواهد آمد. بازی Windbound شمارا به جزیره‌ای کوچک خواهد کشاند و باید تک‌وتنها بقای خود را تضمین کنید. استودیو 5 Lives Studios در همکاری با Deep Silver با دومین بازی خود برگشته است و به دنبال ارائه یک فضای بی‌نظیر و دنج است. جزایر ممنوعه منتظر شما هستند، قایق چوبی را آماده کنید و به‌منظور کشف راز آن‌ها به آنجا برانید و اوقات خوشی را در این جزایر زیبا و چشم‌نواز سپری کنید. مهم‌ترین هدف در این بازی، زنده ماندن است و هر طور شده با شکار حیوانات باشد یا جنگیدن با موانع مختلف، از مرگ فرار کنید.

همه‌چیز از قایق کوچکی شروع می‌شود که صاحبش را در میانه طوفان به جزیره‌ای دورافتاده می‌کشاند و با نابودی‌اش، راه فرار را روی او می‌بندد. درحالی‌که نه خبری از قایق است و نه هیچ‌گونه غذا و ابزاری، باید دست‌خالی به جنگ موانع پیش رویتان بروید و زندگی را از صفر شروع کنید. با جمع‌آوری چوب و آیتم‌های مختلف به ساخت ابزار و سلاح بپردازید و غذای زیادی را جمع‌آوری کنید. جزیره‌ای که در آن گیر افتاده‌اید، طبیعت بسیار زیبایی دارد و سرشار از شگفتی‌هایی است که شمارا به خود جذب خواهد کرد. زندگی شهری ما را از چنین نقاط بکری دور انداخته است اما بازی Windbound به ما یادآوری می‌کند که چه بخش‌های زیبایی از کره خاکی وجود دارد که ما آن‌ها را فراموش کرده‌ایم. در حین جستجو در بازی با رازهای پنهانی مواجه خواهید شد که سال‌هاست در دل جزیره جا خوش کرده‌اند اما شما می‌توانید بالاخره پرده از آن‌ها بردارید.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.