ّ

دانلود ترینر بازی Metro Last Light

دانلود ترینر بازی Metro Last Light

شما می توانید با ترینر Metro Last Light Redux از چیت کد ها در بازی استفاده کنید. با دانلود ترینر بازی Metro Last Light همراه گیم کیو باشید.

انسان‌ها از بدو وجودشان تابه‌حال همیشه دنبال یک‌چیز بوده‌اند و آن‌هم قدرت مطلق. این را می‌شود در زیروبم تاریخ بشری مشاهده کرد و حالا اما در Metro Last Light نمود واقعی تصمیمات اشتباه بشری را مشاهده می‌کنیم. گلاخوفسکی که خالق دنیای مترو است آن را وحشتناک و تاریک و نمودی از جهنم توصیف کرده است. اگر یادتان باشد در پایان نسخه اول بازی به یک تصمیم بزرگ برمی‌خوردید و Metro Last Light دقیقاً بر اساس پایانی ساخته‌شده است که در آن تمامی موجودات خبیث را از میان می‌بردید؛ اما به نظر می‌رسد که هنوز گروهی از آن‌ها زنده باقی‌مانده‌اند و آرتیوم این بار در نقش یک سرباز حرفه‌ای بازگشته است که دنیا را بار دیگر از دست این موجودات برهاند. استودیو 4A Games نسبت به نسل قبلی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است و شاهد دنیای ترسناک و مخوفی هستیم.

هر آنچه Metro Last Light به ما نشان می‌دهد، آن است که بزرگ‌ترین دشمن انسان تنها خود اوست و طمع و غرور انسان تا جایی پیش می‌رود که نابودی، هدف اصلی شمارده می‌شود. بار دیگر در نقش آرتیوم قرارگرفته‌ایم و داستان بعد از پرتاب موشک‌های کشنده به سمت محل سکونت Dark One ها آغاز می‌شود. تنها یک موجود از آن‌ها باقی‌مانده است و آرتیوم برای شکار او به سطح زمین می‌رود و در اینجا پای نازی‌ها و کمونیست‌ها نیز به میدان کشیده می‌شود و آن‌ها نیز عطش عجیبی برای گیر انداختن این موجود کوچک دارند و او را باارزش تلقی می‌کنند. همه در یک مترو طویل زندگی می‌کنند اما دراین‌بین احزاب و گروه‌های مختلفی پدید آمده‌اند و انسان در بدترین حالت ممکن نیز دست از قدرت‌طلبی نمی‌کشد.

نیاز به کپی در محل نصب بازی نیست باید ابتدا وارد بازی شد و بعد ترینر را اجرا کنید.

پسورد : www.gameq.ir

سوالات متداول

......

.

.....
آیا دانلود از گیم کیو نیم بها هست؟
چرا دانلود برای من نیم بها محاسبه نمی شود؟

مطالب مشابه

......

.

.....

ارسال دیدگاه

......

.

.....

دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید و دیدگاه فینگلیش تایید نمی شود.

از تکرار دیدگاه خودداری کنید و در صورت ارسال دیدگاه تکراری تایید نمی شود.

قبل از ارسال دیدگاه بخش  سوالات متداول را مطالعه کنید..

قبل از ارسال دیدگاه تمام بخش های پست را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از کلمات رکیک دیدگاه تایید نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

......

.

.....

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

.